Wanita Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Vel, jeg ville ikke hatt denne hengende hjemme på min vegg. Så den på ett annet forum, og jeg må si som der at jeg heller ikke ville hatt den hengende på veggen. Og jeg syns det var litt uheldig med valg av bilde av jord og sol under eksempelbilde. men det gir jo meg og de som deler kofferttankene mine en latter :!: Prosjektør Endret 13. september 2007 av Wanita Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jo, det var et artig design. Men du er vel også litt uheldig med overskriften, jeg lurte på hva "Prosektør" er for noe. Det skal jo være 'projektor'. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hehe, den der kan jo fort havne i nattbordskuffen til fruen... Eller hva mener du, Dahle? Lenke til kommentar
Wanita Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Prøvde egentlig å skrive prosjektør, men men. Hørte av disse it-nissene jeg omgås med at det gikk fint ant å skrive. Men kan jeg ikke det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Du har rett, begge deler er riktig. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå