Zumcern Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei! På noen fps spill jeg har sliter jeg med at kameraet snurrer rundt konstant. Vet ikke hva dette skyldes men det har hendt flere ganger og har ikke fått gjort noe med det. Har en ganske ny pc som takler de fleste spill. Noen formening om hva det som kan være problemet? Lenke til kommentar
yahord Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Tipper det laseren i musen din som reflekterer i musmatta. Enten har du dårlig mus eller musematte. Pleide å skje med den gamle musen min at Mr Freeman plutselig så opp i taket eller tok mystiske 360'er. Løste det med riktig musmatte. Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 har du en joystick kobla til? enkelte spill kan bruke joysticken til å snurre rundt, så hvis denne ikke er kalibrert så får du det problemet der Lenke til kommentar
Zumcern Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Har ingen dårlig lasermus eller musmatte, men ja har joystik så skal prøve og koble fra den og prøve Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg opplevde det samme med manhunt. Når jeg skulle spille manhunt så virket musen helt fint i et par minutter og plutselig sluttet musen å virke eller så begynte alt å spinne rundt.. Koblet fra rattet mitt så virket spillet helt fint.rare greier men det virket. Lenke til kommentar
geil Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg hadde samme problem med Mouseman Dual Optical på glatt, svakt reflekterende musematte (fra Sparebanken Hedmark). Problemet løste seg da jeg byttet til matt svart matte. Hos meg var det dog ikke noe jeg opplevde hele tiden, men gjerne ved litt brå bevegelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå