kavingan Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Prøver og koble til min trådløse router (3Com OfficeConnect 11g Cable/DSL Gateway (802.11g 54 Mbps) ) fra wlan i vista. Routeren kommer opp i nettverket men når jeg prøver å koble til så blir den avkoblet øyeblikkelig. Får koblet til ett annet trådløst nettverk som er i nærheten, så er ikke noe galt med kortet i laptopen. Noen som har noen løsning på problemet? På forhånd takk! Lenke til kommentar
jokka8 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Prøver og koble til min trådløse router (3Com OfficeConnect 11g Cable/DSL Gateway (802.11g 54 Mbps) ) fra wlan i vista. Routeren kommer opp i nettverket men når jeg prøver å koble til så blir den avkoblet øyeblikkelig. Får koblet til ett annet trådløst nettverk som er i nærheten, så er ikke noe galt med kortet i laptopen. Noen som har noen løsning på problemet? På forhånd takk! 9483643[/snapback] Hei Bak på routeren burde det være en resetknapp eller ett hull.(bruk en nål e.l.). Trykk inn og hold litt... Med den fremgangsmåten reseter du routeren, d.v.s. routeren vil ha samme oppsett som når du kjøpte den. Husk at den fremgangsmåten vil slette/fjerne alle innstilninger du har gjort på routeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå