General_Skurf Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 heahaehhae, morsomste jeg har hørt på lenge.. Hvorfor tror du granatene brukes i krig, eller i SIBO (strid i bebygd område) Det er for å blende alt som er i rommet. Dette kan føre til alvorlige helseskader. Men håper du får tak i en, hadde vært morsomt og lest om i avisa Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Flashbang gjør ikke annet enn å blinde deg i noen sekunder. Man hører fortsatt like fint. Og har man hacks, så blir man ikke blindet engang! man kan heller ikke miste HP av en flashbang, og de kan kjøpes for 200 dollar på bl.a. De_Dust2. Nei og nei Flashbangen gjer at det pip litt i øyra mens du blir blinda i nokre sekundar.. I tillegg tek det litt tid før auga har justert seg skikkeleg. Ein kan faktisk få ei flashbang pælma i seg og miste litt liv! (Tru det eller ei). Prisen avheng av kor mange som har kjøpt bangen på dei forskjellige plassene.. CS: S FTW! 9488001[/snapback] Jeg har drept med flashbang, to ganger Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) RØDPLAST: rødplast blåser rett gjennom en full 1.5 litersflaske med cola iaffal var en som skulle latehenrette en kompis med rødplast i nakken, han døde vist av det. FLASHBANG: granaten er intakt etter sprengning ja, men det er utrolig trykk som eksploderer ut av den, så om du har den inni munnen eller pressa intil halspulsåra vil jeg tro du kan dø. Endret 20. september 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Eller hvis det er en produksjonsfeil og granaten ikke er intakt etterpå... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kan noen av dere som hevder at man blir blendet av en flash vennligst forklare hvorfor man blir blendet? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Du lurer på hvordan grenaten blender deg? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Prøv å tenn på et par gram rent magnesium, da blir du nok ganske blenda (tror det er det som skjer). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Flash: " The best known example is the M84 Stun Grenade, which produces a blinding (6-8 million Candela) flash and deafening (170-180 dB SPL) blast." "A common candle emits roughly 1 cd. A 100 W incandescent lightbulb emits about 120 cd." cd er Candela. og lyden: Hearing damage (due to short-term exposure) approx. 120 dB Threshold of pain 130 dB Jet engine at 30 m 150 dB og den beste: Krakatoa explosion at 100 miles (160 km) in air: 180 dB Hvor Krakatoa er en vulkan. og innholdet er: The filler consists of about 4.5 grams of a pyrotechnic metal-oxidant mix of magnesium and ammonium perchlorate or potassium perchlorate. http://en.wikipedia.org/wiki/Sound_pressure_level http://en.wikipedia.org/wiki/Decibel#Acoustics_2 http://en.wikipedia.org/wiki/Hand_grenade#Stun_grenades Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Rødplasten kan være like farlig som skarp ammunisjon på nært hold, og ikke noe å tulle med.... Er en grunn til at det er 25meter sikerhetsavstand eller noe der i nærheten. Eg har personlig blitt "skutt" i brystet med rødplast på ~1m avstand. Null spor på tøyet. Dessutan er sikkerhetsavstanden 20m/5m utan/med rekylforsterkar heahaehhae, morsomste jeg har hørt på lenge.. Hvorfor tror du granatene brukes i krig, eller i SIBO (strid i bebygd område) Det er for å blende alt som er i rommet. Dette kan føre til alvorlige helseskader. "Alvorlige helseskader" var vel å ta litt hardt i. Om du snur deg bort idet granaten går av er effekten sterkt redusert. Merk deg at eg ikkje skriv "fullstendig uten effekt" men "sterkt redusert" - så slepp eg å kverulere meir om det. Eller hvis det er en produksjonsfeil og granaten ikke er intakt etterpå... Unntak snakkar vi ikkje om Kan noen av dere som hevder at man blir blendet av en flash vennligst forklare hvorfor man blir blendet? Av samme grunn som du ikkje ser perfekt dei første sekunda etter å ha stirra inn i ein sterk blitz som går av. Endret 13. oktober 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå