Ihasabucket Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Er det mulig å få tak i en sånn flash bang granat? sånne som de bruker i militæret? tenkte at jeg skulle ha en framføring av norges spesialstyrker og så skulle jeg entre rommet med dette.. hadde vært stilig lurte forsåvidt også hvor mye kraftiger en en vanlig blits disse er? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Framføring av norges spesialstyrker som i et skoleprosjekt mener du?! Har du faktisk tenkt til å pælme en flashbang inn i klasserommet foran alle elevene?! Er du gal?! Nei dette kan du ikke! Bare glem det. Det er helsefarlig og flashbangs fungerer ikke som en "blits" slik CS har lært deg (det er ihvertfall slik jeg har oppfattet det). Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 å? (battlefield foresten ) Men det er da bare flashpulver? sånn som man brukte i gamle dager? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Nei, det er et våpen! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Gærning, flashbang i klasserommet :!: x0vNqsC_Sog Flashbang. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Er nok endel for kraftig til at det kan tulles slik med.Hadde du dog fått tak i en, og "stormet" rommet slik, ville du sannsynlig fått en kraftig stripe straks folk kom til hektene.Selv vet jeg lite konkret, men litt surfing:"Someone would deff get hurt with a real flash bang. They are very intense and can cause injury easily. They go under the less-than-lethal force category which means death is still a possibility. ""flashbang grenades are degisend to incapasatate(sp?) a person, they are meant to temporaly blind and deafen people...but the effects can be premanant. "Kanskje heller gå for en litt annen løsning?edit:Det er vel bare en stor samling av "krutt" eller?Jeg lagde en STOR samling stjerneskudd "pulver" ett nyttår.Det ble ganske mye mer ekstremt enn forventet =P Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 De smeller med 170-180 desibel og gir fra seg et blink som blender tilskuere i mange sekunder. Ikke noe å spøke med, men du får ikke tak i dem uansett. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hehhehe genialt! Men regn med søksmål og anmeldelser! Disse granatene produserer et vanvittig trykk som kan drepe eller skade. De er ikke 100% sikker. Øretrommer kan gå også. Folk må slutte å spille så mye dataspill! En annen ting: Tror du folk hadde klart å følge med på leksjonen din etter å ha blitt utsatt for en slik en? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg kjøpte meg en "flashbang"-granat fra en paintball-side. Den virker ikke som en normal flashbang, men det ser fett ut! Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 En annen ting: Tror du folk hadde klart å følge med på leksjonen din etter å ha blitt utsatt for en slik en? 9483709[/snapback] Det er nok det som er planen Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 En annen ting: Tror du folk hadde klart å følge med på leksjonen din etter å ha blitt utsatt for en slik en? 9483709[/snapback] Det er nok det som er planen 9483730[/snapback] Heheh, ja mulig det! Tror kanskje han kunne fått tak i pepperspray, og testet dette på noen, med tilatelse fra politi og evt. foreldre/lærer eller rektor. Tvilsomt er dette også. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Kunne man kanskje laget en slags flashbang med magnesium, knallremser, en stein og litt elektrikerteip? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Tror ikke det blir godtatt å ta med en hjemmelaget ''bombe'' uansett! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Bedre å be om tilgivelse enn tillatelse ... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 ja er det det i disse terror tider? ^^ Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Okey tror jeg dropper detteda:P hadde vært litt stilig da.. "kaster inn en granat og lukker døren" alle blir blenda og jeg løper inn og roper med mørk stemme NED PÅ GULVET NED PÅ GULVET Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Okey tror jeg dropper detteda:P hadde vært litt stilig da.. "kaster inn en granat og lukker døren" alle blir blenda og jeg løper inn og roper med mørk stemme NED PÅ GULVET NED PÅ GULVET 9483781[/snapback] Hvis du virkelig vil gjøre et stort intrykk med dette, så kan du jo kanskje ta et kjapt kurs i rappelering, så rappelerer du ned taket og inn vinduet til klasserommet? Iført replica våpen og drakt! Det tror jeg er gjørbart og veldig stilig! EDIT: Leif Endret 12. september 2007 av Rasch Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Flashbang? Dødelig. Pepperspray? Helseskadelig. Likte forslaget om å rappelere ned fra taket og inn i klasserommet tho, veldig . Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hvis jeg husker rett fra militæret så kan en slik flashbang være dødelig eller skade inntil 10M. Jeg har 'en kamerat' som hadde med 3 slike fra militæret. Han smalt de mellom noen boligblokker på nyttårsaften. Ble noen jævlig høye small men det gikk heldigvis bra uten knuste vindu. :!: Lenke til kommentar
varmit Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Med en skikkelig dose flashpulver vil du kunne oppnå samme effekt, men vil anbelale deg å bruke noe mye mindre kraftig. 10g flash er nesten ubehagelig om du står nærme nok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå