Gå til innhold

Flash bang Granat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Framføring av norges spesialstyrker som i et skoleprosjekt mener du?! Har du faktisk tenkt til å pælme en flashbang inn i klasserommet foran alle elevene?! Er du gal?!

Nei dette kan du ikke! Bare glem det. Det er helsefarlig og flashbangs fungerer ikke som en "blits" slik CS har lært deg (det er ihvertfall slik jeg har oppfattet det).

Lenke til kommentar

Er nok endel for kraftig til at det kan tulles slik med.

Hadde du dog fått tak i en, og "stormet" rommet slik, ville du sannsynlig fått en kraftig stripe straks folk kom til hektene.

Selv vet jeg lite konkret, men litt surfing:

"Someone would deff get hurt with a real flash bang. They are very intense and can cause injury easily. They go under the less-than-lethal force category which means death is still a possibility. "

"flashbang grenades are degisend to incapasatate(sp?) a person, they are meant to temporaly blind and deafen people...but the effects can be premanant. "

Kanskje heller gå for en litt annen løsning?

edit:

Det er vel bare en stor samling av "krutt" eller?

Jeg lagde en STOR samling stjerneskudd "pulver" ett nyttår.
Det ble ganske mye mer ekstremt enn forventet =P

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Hehhehe genialt! :D Men regn med søksmål og anmeldelser! Disse granatene produserer et vanvittig trykk som kan drepe eller skade. De er ikke 100% sikker.

Øretrommer kan gå også.

Folk må slutte å spille så mye dataspill!

En annen ting: Tror du folk hadde klart å følge med på leksjonen din etter å ha blitt utsatt for en slik en?

Lenke til kommentar
En annen ting: Tror du folk hadde klart å følge med på leksjonen din etter å ha blitt utsatt for en slik en?

9483709[/snapback]

Det er nok det som er planen :D

9483730[/snapback]

Heheh, ja mulig det! :D

Tror kanskje han kunne fått tak i pepperspray, og testet dette på noen, med tilatelse fra politi og evt. foreldre/lærer eller rektor. Tvilsomt er dette også.

Lenke til kommentar
Okey tror jeg dropper detteda:P

hadde vært litt stilig da..

"kaster inn en granat og lukker døren"

alle blir blenda og jeg løper inn og roper med mørk stemme NED PÅ GULVET NED PÅ GULVET :D

9483781[/snapback]

Hvis du virkelig vil gjøre et stort intrykk med dette, så kan du jo kanskje ta et kjapt kurs i rappelering, så rappelerer du ned taket og inn vinduet til klasserommet?

Iført replica våpen og drakt! :) Det tror jeg er gjørbart og veldig stilig!

EDIT: Leif

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...