Gå til innhold

LCD/plasma skjerm U.høytalere ønskes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste jeg kommer på i farten er Pioneer sine 50" hvor du selv kan velge om du vil ha høyttaler og fot, men det ligger godt over din lommebok.

 

Og jeg vil bare legge til at jeg er helt enig at TV-er uten høytalere er utrolig vakkert og dessuten er ofte høytalerene som er på TV-en helt ræva. Jeg har faktisk vært borti TV-er hvor det er forsinkelse mellom anlegget og TV-høytalerene som gjør at du får en "herlig" ekko-effekt...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

sniK: ja.. det er liksom det som er dilemmaet mitt ;) enten en flatskjerm med noen ræva høytalere til en billig pris, eller noen sick-ass dyre uten..

 

ZyberZone: tror jeg vet hva du mener. Slike som er i finere butikker(og 7elleven) som viser reklame osv?

 

Om den ikke har tv-tuner gjør jo ikke noe, har jo en boks utenom.. må bare ha 2x scart da.. en til dvd og en til tuner-boksen..

 

Hvor får jeg tak i en såkalt "industriskjerm" og hva ligger prisen på?

Lenke til kommentar
sniK: ja.. det er liksom det som er dilemmaet mitt ;) enten en flatskjerm med noen ræva høytalere til en billig pris, eller noen sick-ass dyre uten..

 

ZyberZone: tror jeg vet hva du mener. Slike som er i finere butikker(og 7elleven) som viser reklame osv?

 

Om den ikke har tv-tuner gjør jo ikke noe, har jo en boks utenom.. må bare ha 2x scart da.. en til dvd og en til tuner-boksen..

 

Hvor får jeg tak i en såkalt "industriskjerm" og hva ligger prisen på?

9546565[/snapback]

 

Scart :thumbdown: , du må jo få HDMI gutt :p

Lenke til kommentar

Jepp, sånne som du finner i sånnne butikker som gjør dette ordentlig ;) Er mange butikker som bruker vanlige standard-skjermer også, men blant annet 7-11 har industriskjermer.

 

De bruker forøvrig Panasonic-skjermer om jeg husker riktig.

 

Sjekk denne skjermen her; er vel omtrent det du vil ha. Bare et par lapper for dyr kanskje?

 

https://prisguiden.no/fritekst_sok....emin=&pricemax=

 

Den er skikkelig stilig, og veldig bra bilde (synes jeg).

Lenke til kommentar

Den var utrolig pen, men prislappen var helt grusom :p

 

Har ikke den heftigste inntekten så håpte jo på å finne noe lignnende med et par lapper mindre i prislappen. Kanskje et litt mer ukurrant merke.

 

Jeg bruker bare tv'en til å se en dvd iblant og ser 3 timer tv i uken kanskje, så trenger ikke det heftigste på markedet, men vil jo ha noe som ser bra ut, om du sjønner hva jeg mener ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...