dal-z Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 skal ha meg nytt headset og budsjettet lyder på 600 kr eller mindre hvilke, headset har dere å anbefale til meg? har sett litt på icemat siberia, men vet ikke hvordan lyden på det er. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ifølge folk på www.komplett.no har headsettet bra lyd, men tåler ingenting, og er veldig stygt.. Jeg ville ikke valgt det.. Hva slags type headset er det snakk om? Gaming, musikk-entusiast. chatting? Dette ser veldig bra ut, http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SHHD465&mcat=c105 Skulle kjøpt det selv hadde det ikke vært for at jeg bruker mic. Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 blir vel mest brukt til musikk men jeg spiller jo litt da så mic er kjekt å ha, men ikke et must, har forresten mic innebygd i pc'en. men sennheiser skal visstnok være greit det men har ikke hørt lyden i selv vet dere noe om kvaliteten Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Skal ikke være noe problem med kvaliteten om du ikke slenger dem veggimellom. Lyden er nok en del hakk bedre enn Siberia-settet, ville jeg også tro. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Har hatt to modeller fra Sennheiser og du får vel aldri et dårlig produkt derfra. Mine har vært litt varme i klangen, blir en smaksak. Anbefaler "åpen type" da det er best for hørselen. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Anbefaler "åpen type" da det er best for hørselen. 9491193[/snapback] Er det "best for hørselen" som i lydkvalitet du mener? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 ICEMAT om du skal ha til å spille, og musikk. SUPERT til CS!! Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Så kommer gullspørsmålet: Hva kan Icemat Siberia by på (bortsett fra mikrofon), som et Sennheiser-sett til samme prisen ikke gir deg? Jeg mener det ordentlig, da det er sjeldent man finner hodetelefoner av anerkjente kvalitetsmerker testet i CS, og jeg egentlig er litt nysgjerrig ang. hvor godt dette Siberia egentlig er. Om noen sitter med et slikt og en eller annen tilfeldig hodetelefon av hi-fi-typen, ville det vært veldig kjekt om de sa sin mening. Endret 14. september 2007 av Dradd Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Er det "best for hørselen" som i lydkvalitet du mener? 9497345[/snapback] Jeg var kanskje litt upresis. Har alltid hørt at åpen type er mindre skadelig for hørselen. Ørepropper og lukket type (= lydisolerende, omslutter øret slik at man hører ikke lyder utenfra) er ikke fullt så bra da øret blir mer ubeskyttet på den måten. Lydkvaliteten tipper jeg vil være hakket bedre da den ikke blir forstyrret av andre lyder. Et annet argument er at man ikke trenger så høy lydstyrke på disse. Man bør uansett ikke gå med hodetelefoner på høy styrke for lenge om gangen, over tid kan det svekke hørselen. http://www.logitech.com/index.cfm/447/476&cl=no,no Endret 15. september 2007 av geirm Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 takk for mange svar men kan tenke meg det sennheiser headsettet, men det blir ikke før jeg får jobba og tjent litt peng, blir vel om en uke ca da har jeg vel nok penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Icemat har god lyd, og man hører når noen kommer bak en på CS.. Det er også en mic som man hører en TYDLIG, når micen sitter 50cm fra deg. Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 kjøpte ett creative fatality headset, og jeg er fornøyd men nå har jeg ett problem micen har funka fint men i dag kunne ikke noen høre meg hvis jeg skulle prate til de på msn. hva er problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå