Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan sperre wow i ruter ?

Gjest Slettet-qfohT7

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Jeg skal sperre wow i ruteren, slik at det ikke går an å spille spillet. Hva er det jeg da må blokkere ? Går det an å blokkere login server, eller må hver enkelt spill server svartelistes ? Isåfall er det noen som har de aktuelle, eller en link til hvor jeg kan finne alle adresser som må blokkeres ?

(ruteren er forresten låst inn i et skap så går ikke an å resette ;))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Litt usikker på merke, men det er en ruter fra bkk så jeg har uansett ikke tilgang til den. Må sende mail eller ringe til kundesupport for å få det ordet. Så det enkleste er da bare å blokkere allt bortsett fra det man trenger ? Wow kjører ikke på en spesifikk port, slik at det bare er å blokkere denne ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

kjempegreier, da ringer jeg inn litt senere og tester dette. Om jeg sperrer et par andre spill i samme slengen er ikke så veldig farlig, så lenge wow ihvertfall er sperret da dette spillet er problemet..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Lukter jeg "unger som sitter inne og spiller wow 8 timer om dagen" her? :)

9486016[/snapback]

Du traff ganske bra der :) 24 timer i døgnet er tydeligvis ikke nok for wow lenger..

Lenke til kommentar
Lukter jeg "unger som sitter inne og spiller wow 8 timer om dagen" her? :)

9486016[/snapback]

Du traff ganske bra der :) 24 timer i døgnet er tydeligvis ikke nok for wow lenger..

9487121[/snapback]

Sant nok. Min yngre bror spiller det konstant. Det er noe resten av familien vil kutte ned på, så det har lenge vert diskusjon om å sperre spillet i ruteren. Takk for tips!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...