Gå til innhold

Når kommer cs 1.6 final version?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
okaj, rett meg der jeg har feil;

FA-MAS er en fransk assaultrifle helst beregnet på nærkamp og FA-MAS står for Fusil d'Assaut de la Manufacture d'Armes de St-Etienne. Den kan også benyttes over distanser opptil 500 meter eller så... Det som gjør FA-MAS så spesiell er at den som nevnt har en EKSTREM skuddtakt (950 5.56x45mm-kuler i minuttet) og at den i tillegg har veldig liten spredning for et våpen av dets kaliber. En annen ting den er kjent for er at når kammeret blir varmere har den en tendens til å kvitte seg med kulene enda fortere. Jeg spiller en del FireArms på nettet, og FA-MAS er en absolutt favoritt.

 

Nå vil det vel være for mye forlangt å tro at CS skal ha med alle disse elementene, menforhåpentligvis vil den ha med noen av særpregene sine. :)

 

er det forresten flere enn meg som synes FireArms er bedre nettspill enn CS?

 

nais oppsummering der...verd å merke seg at der er bullpup config på det, slik at våpenet blir ekstremt kort, uten at løpet blir kortere...

 

så er det sånne short versjoner da, der flammedemperen er rett ved siden av forskjeftet...høres ikke behagelig ut akkurat...

 

håper iallefall de fikser "realismen" på enkelte av våpnene i neste versjon...P90 og FN 57 f.eks...

Lenke til kommentar

takker for rettinga...:) var faktisk en liten detalj der som jeg ikke var klar over oxo...

 

btw, når jeg først har sjansen til å uttale meg om CS vs FA, jeg synes det er ganske kjipt at CS, som har relativt realistisk rekyl, absolutt ikke har realistiske funksjoner på våpnene... dette med autoreload og kuler istedenfor magasin går an, men asså; når et våpen er semiautomat så er det semiautomat! tror VELDIG få snikskyttervåpen kommer som fullautomat...:p men nå er det jo engang slik at CS er et litt mer actionprega spill enn FA, da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...