Gå til innhold

Når kommer cs 1.6 final version?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har prøvd beta versionen, den ser ganske lovende ut.

jeg har ikke funnet noen bugs enda.

Ting jeg likte med den var: De nye skjoldene, to nye våpen, en slags billig utgave av ak og colt, og den nye smoke granaten, hvor røyken ikke lekker ut, men plutselgi bare poffer ut, som en eksplosjon ellerno.

jeg gleder meg til finale version kommer :yes:

Lenke til kommentar

Bugs har jeg ikke kommet over i massevis, men noen få og irriterende er det likevel. Du kan visstnok bli skutt igjennom kikkehullet i skjoldet, som er veldig irriterende. Skifter du mellom granat og pistol når du har skjoldet forsvinner siktet. Alt du trenger å gjøre for å fikse det er å ta fram skjoldet og så ta det vekk igjen, men irriterende hvis du møter på en fiende eller to.

Så er det våpnene. Galilen er altfor kraftig for prisen, du kan kjøpe både Galilen og FA-MASen i andre runde, selv om du taper.

2000 for Galilen og 2250 for FA-MASen. Det hadde vært flott hvis de hadde satt prisen opp litt, eller at de hadde gjort dem dårligere.

Ellers har de gjort en god jobb i å forandre på glocken og røyk granaten, den er faktisk brukbar nå.

Lenke til kommentar
er det ikke FA-MAS og ettellerannet Israelsk våpen?

trodde ikke FA-MAS var et "billig" våpen :)

Nei. Fransk er det vel. Franskmenn bruker det i hvertfall.

CS 1.6 Final kommer vel likt med CS:CZ tenker jeg.

Ser allerede frem til CS 1.7. :D

err, ikke for å pirke, men les det jeg skrev en gang til :p

ja det er fransk...og ganske genialt.. sinnsyk skuddtakt på det (håper de har fått dette med i spillet... det plager med fremdeles at P90'en ikke skyter gjennom dritt...5.7mm er jo lagd for å penetrere kevlar og liknende... :) )

Lenke til kommentar
Det har da blitt sagt at det kommer lenge før CS:CZ...

CS:CZ er nærmere enn du tror!

err, ikke for å pirke, men les det jeg skrev en gang til.

Ja. Sorry. Riktig svar der var Galil. :D

Du kan visstnok bli skutt igjennom kikkehullet i skjoldet, som er veldig irriterende.

Tror ikke det er en bug. Det er uansett genialt. Til og med realistisk. :D

Lenke til kommentar

okaj, rett meg der jeg har feil;

FA-MAS er en fransk assaultrifle helst beregnet på nærkamp og FA-MAS står for Fusil d'Assaut de la Manufacture d'Armes de St-Etienne. Den kan også benyttes over distanser opptil 500 meter eller så... Det som gjør FA-MAS så spesiell er at den som nevnt har en EKSTREM skuddtakt (950 5.56x45mm-kuler i minuttet) og at den i tillegg har veldig liten spredning for et våpen av dets kaliber. En annen ting den er kjent for er at når kammeret blir varmere har den en tendens til å kvitte seg med kulene enda fortere. Jeg spiller en del FireArms på nettet, og FA-MAS er en absolutt favoritt.

Nå vil det vel være for mye forlangt å tro at CS skal ha med alle disse elementene, menforhåpentligvis vil den ha med noen av særpregene sine. :)

er det forresten flere enn meg som synes FireArms er bedre nettspill enn CS?

Lenke til kommentar
okaj, rett meg der jeg har feil;

FA-MAS er en fransk assaultrifle helst beregnet på nærkamp og FA-MAS står for Fusil d'Assaut de la Manufacture d'Armes de St-Etienne. Den kan også benyttes over distanser opptil 500 meter eller så... Det som gjør FA-MAS så spesiell er at den som nevnt har en EKSTREM skuddtakt (950 5.56x45mm-kuler i minuttet) og at den i tillegg har veldig liten spredning for et våpen av dets kaliber. En annen ting den er kjent for er at når kammeret blir varmere har den en tendens til å kvitte seg med kulene enda fortere. Jeg spiller en del FireArms på nettet, og FA-MAS er en absolutt favoritt.

Nå vil det vel være for mye forlangt å tro at CS skal ha med alle disse elementene, menforhåpentligvis vil den ha med noen av særpregene sine. :)

Gutt som har gjordt hjemme leksa si. Kunne ikke blitt mer riktig det der. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...