TordO Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Heisann Nå tenkte jeg at jeg skulle starte med en liten case-mod, eller det blir vil egentlig en scratch-build siden kabinettet skal bygges fra bunnen av Hardware'n som skal inn i kabinettet er: Intel E6600 (skal vel byttes ut med Quad snart, sikker Q6600 G0) Asus P5N32-E SLI Plus Asus 8800 GTX m/EK vannblokk Crucial Tenth Anniversary 1x320GB HDD, 1x250GB HDD og en 500GB (siste skal bestilles) Vannkjøles skal dette også, og her er setup'en: Diskusjon.no tråd Planen er å ha dette som et skoleprosjekt som også skal jobbes hjemme med (kjekt med skolestøtten:P) og kabinettet skal bygges i hobbyplater som er 18mm tykke*. Det blir en blanding av Goscinny's "The Chipboard Dream" (håper det er greit at jeg har latt kabinettet ditt inspirere meg Goscinny?) og Lian Li V-serien. Som innebærer hk'et på høyre siden, og et "rom" til harddisker. Men dette "rommet" skal ikke brukes til hdd'er, men til radiatoren og psu'en. *rammeverket skal hvertfall bygges i dette Men nok snakk, bildene får tale for seg selv, selv om skissene ikke er helt ferdige. Noen ting, slik som fronten, bakdelen, og "skrådelen" er ikke ferdig skissert KOMMENTARTRÅD Endret 12. september 2007 av TuppenX2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå