Garanti Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Du har kanskje ikke hørt om dihydrogenmonoksyd (DHMO) før, men det er et utrolig farlig stoff. Les bare her: * Death due to accidental inhalation of DHMO, even in small quantities. * Prolonged exposure to solid DHMO causes severe tissue damage. * Excessive ingestion produces a number of unpleasant though not typically life-threatening side-effects. * DHMO is a major component of acid rain. * Gaseous DHMO can cause severe burns. * Contributes to soil erosion. * Leads to corrosion and oxidation of many metals. * Contamination of electrical systems often causes short-circuits. * Exposure decreases effectiveness of automobile brakes. * Found in biopsies of pre-cancerous tumors and lesions. * Given to vicious dogs involved in recent deadly attacks. * Often associated with killer cyclones in the U.S. Midwest and elsewhere, and in hurricanes including deadly storms in Florida, New Orleans and other areas of the southeastern U.S. * Thermal variations in DHMO are a suspected contributor to the El Nino weather effect. A recent stunning revelation is that in every single instance of violence in our country's schools, including infamous shootings in high schools in Denver and Arkansas, Dihydrogen Monoxide was involved. :!: Les mer hos dhmo.org Endret 16. september 2007 av garanti Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Burde jeg le nå? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Det er fullstendig opp til deg selv. Dersom du syntes det jeg postet var morsomt nok, burde du le. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Hehe, litt morsomt det der, ja. MEn den linken funka ikke når jeg prøvde, er den riktig? Uansett, husker jeg så en film om det en gang. Fant den bare som en del av et lengre klipp, det er bare det fra 5 min og utover som har noe med dette å gjøre. -OdnfwhiJOg Og hvis noen lurer på hva i all verden dette stoffet er: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vann! Endret 12. september 2007 av watercool:) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 En god, gammel Penn & Teller-idè der, ja. Rimelig idiotisk forkortelse, forresten. "Olympiske Leker 2007" > "OLTTOS" Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 tjaaaa... Lo ikke akkurat nei. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Les mer hos dhmo.org 9483062[/snapback] http://www.dhmo.org funker bedre Endret 16. september 2007 av premium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå