Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hadde vert flott med noe hjelp:)

Anbefalte innlegg

hei er ganske ny her på forumet.

jeg fikk en feilmelding idag når jeg skulle starte den berbare pn min den funket helt fint igår...

det står at den mangler et script i denne mappen med en gang jeg starter den og vil jeg fikse problemet må jeg sette inn recovery platen for xp, dette har jeg da gjort så står det jeg skal trykke "r" etter dette sjer det ingeting, sjønner ikke va problemet er plis hjelp:D

det er en fujitsu siemens...

takk på forhånd:D

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og velkommen.

Etter informasjonen du har gitt har jeg kommet frem til denne løsningen -

Har du prøvd å trykke RRRRRRRR utrolig mye eller ERERERERER eller ÆRÆRÆRÆR? Det er fint å blande mellom store og små R'er for eksempel: ERERERerererERERERææær.

Ikke glem at |- kan se ut som en liten r, slik at du kan lure maskinen og ta den når den ikke passer på.

Hvis ikke noe av dette fungerer så er det nok Windows som ødelegger for deg ):

Klem :ph34r: Yahord

Endret av yahord
Lenke til kommentar
Ikke glem at |- kan se ut som en liten r, slik at du kan lure maskinen og ta den når den ikke passer på.

9484135[/snapback]

Det kan hende jeg misforstår deg, men.

Du lurer ikke datamaskinen ved å trykke noe som likner. Prosessoren mottar en input fra tastatureet, det er ikke sånn at det ligger en liten mann inne i skjermen å sjekker at du trykket en "R".

Så jeg tror ikke du bør satse på å lurte maskinen

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
hei er ganske ny her på forumet.

jeg fikk en feilmelding idag når jeg skulle starte den berbare pn min den funket helt fint igår...

det står at den mangler et script i denne mappen med en gang jeg starter den og vil jeg fikse problemet må jeg sette inn recovery platen for xp, dette har jeg da gjort så står det jeg skal trykke "r" etter dette sjer det ingeting, sjønner ikke va problemet er plis hjelp:D

det er en fujitsu siemens...

takk på forhånd:D

9483049[/snapback]

Du satt i Cd'n mens du var i Windows og trykka på R eller?

Det de mener er vel at du skal boote opp på XP cd'n, og trykke på R på av menyene der i stedet.

Lenke til kommentar

9484135[/snapback]

Du lurer ikke datamaskinen ved å trykke noe som likner. Prosessoren mottar en input fra tastatureet, det er ikke sånn at det ligger en liten mann inne i skjermen å sjekker at du trykket en "R".

9484401[/snapback]

Hahaha! Skjønte du seriøst ikke at jeg tullet med fyren? :!:

Lenke til kommentar

9484135[/snapback]

9484401[/snapback]

Hahaha! Skjønte du seriøst ikke at jeg tullet med fyren? :!:

9487406[/snapback]

Jeg bør kanskje ikke komme med en kommentar, men hvorfor tulle med folk her på forumet. Folk ønsker hjelp, istedet for å tulle med folk, prøv å hjelpe dem! :thumbup:

Lenke til kommentar
Nei, jeg trodde ikke du tullet :hrm:

Han virket ikke til å skjønne så mye fra før, så jeg regnet ikke med at du var dum nok til å forvirre han enda mer :p

9488092[/snapback]

hhaa skjønner endel med pc jeg men ikke akuratt innen dette:P men jeg vet jeg begrunnet svært dårlig når jeg skulle si va som var gale hehe hadde så dårlig tid:P

men her er akkuratt det som står når jeg starter berbaren....

Windows kan ikke starte fordi denne filen mangler eller er skadet = \windows\SYSTEM32\config\system

Du kan reparere filen ved å starte installere windows fra den orginale cd-romen.

velg "r" i åpnings-skjermbildet for å reparere.

når jeg har gjort dette skjer det ingeting. den bare restarter seg

sjå det:D men beklager hvis jeg forklarte dårlig første gang så endel ble litt hissi:P

takk for hjelp

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...