Anathema Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei, Nå har det seg sånn at mine Dynavoice F6 gikk planken ved hjelp av en oversvømmet kjelleretasje. Det virker ikke som disse høytalerene er i salg lenger (eller har jeg ikke lett godt nok?) Jeg leter nå etter et par som kan erstatte disse høytalerne, kan muligens gå litt opp i pris for å matche. Håper på gode tips. Mvh Anathema Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 De er fortsatt i salg. Surround.no Har de til og med på lager. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Der kan du se. Trenger de i pianolakk finishen, men det hadde de også (til blodpris, riktignok) Men har vurdert å kjøpe meg opp et hakk, er http://www.surround.no/product/6967/8437/4...erry_farve.html disse noe å satse på? Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 netthandelen har vel disse.... Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Der kan du se. Trenger de i pianolakk finishen, men det hadde de også (til blodpris, riktignok) Men har vurdert å kjøpe meg opp et hakk, er http://www.surround.no/product/6967/8437/4...erry_farve.html disse noe å satse på? 9483033[/snapback] Anbefaler deg å kjøpe DISSE istedet. Litt bedre kvalitet, ikke mye, men litt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Personlig er jeg skeptisk til billige horndiskanter, så jeg ville hørt dem før jeg kjøpte de. Dynavoice M-65 er nok en sikker vinner, er en grunn til at det ble Årets budsjett høyttaler i Lyd og Bildet Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Joda, det er jo forsåvidt rett, men så er det slik at Dynavoice, Proson og Xtz lages på samme fabrikk(Alle selges av surround.no) Leste om det i fjor, da jeg kjøpte xtz-høyttalere derfra selv, en eller annen plass. Resursene blir lagt i samme rekkefølge som skrevet over. Har selv hatt Proson, og var godt fornøyd til den prisen. Når trådstarter da kan få et par Proson, som vanligvis selges for 3990,- til samme pris som Dynavoice, er det jo klart trådstarter burde velge disse, men alt kan jo diskuteres..... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Når trådstarter da kan få et par Proson, som vanligvis selges for 3990,- til samme pris som Dynavoice, er det jo klart trådstarter burde velge disse, men alt kan jo diskuteres..... 9490708[/snapback] Joda, men man må ikke se seg blind på pris heller da. De høyttaleren jeg har kostet 6000,- da de kom. Nå selges de for 3500,- i noen nettbutikker. De ble topp testet når pisen var 6000,- Så tror nok de er bedre enn det meste du for til rundt 4000-4500,- fordet. De er ikke på tilbud eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå