haha24 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hver gang jeg prøver å koble i f.eks mp3 spilleren min så slår pcen seg av. Også må jeg trekke ut og inn stikkontakten får å få den på igjen. Dette begynte for noen dager siden. Uansett hvilken usb-enhet jeg prøver så slår den seg bare av. Specs: ASRock 939SLI32-eSATA2 Amd Thlon x2 4600+ Nvidia xfx geforce 7900gt Har 2gb med minne og en 500w strømforsyning men er usikker på merke. Er det noen som har en genial løsning på dette mon tro Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Qtec PSU? ^^Er den kjøpt ferdigbygd?Kan nok virke til at Hovedkort har begynnt å slantre.Maksinen har stått dønn i ro den siste tiden, fra før det startet til nå?lignende sak_http://www.pcclub.com/forum/messageview.cfm?catid=3&threadid=18841 Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
haha24 Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Pcen er selvbygget. Vi flyttet for et par uker siden. Det var ca en uke etter det at den begynte å fuske. Jeg tror ikke den fikk noen slag, støt o.l når vi flyttet den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå