andypandy Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei, jeg har lenge vært interessert i og kjøpe meg en MacBook. Jeg har omtrent aldri rørt en Macintosh, det eneste jeg har vært borti er en veldig gammel Mac med sort hvitt skjerm. Men jeg har veldig lyst til og lære meg Mac og kjenne, samt at jeg synes designet er utrolig pent. Det jeg da lurer på, er om det er dumt og kjøpe en MacBook nå, med tanke på at det neste operativsystemet Leopard snart er ute!? Noen som kan hjelpe? Er ganske usikker, og har veldig lyst på en MacBook! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Trenger/vil du ha nå, kjøper du nå. Uansett ikke noe problem å oppgradere til Leopard når det kommer. Om jeg husker rett, får du også tilbud om du har kjøpt en ny Mac så-og-så lang tid før Leopard-lanseringen. Ingen vits å sitte å vente, det kommer ALLTID noe nytt og bedre om en stund Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Men krever Leopard noen form for et bedre skjermkort? M.h.t at kortet som allerede sitter i MacBook'en ikke er noe og skryte av. Er det noen som vet om det kommer en oppdatering av MacBook? Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvis du ikke trenger maskinen med en gang så ville jeg ha venta på Leopard. Jeg synes det er på tide macbookene får en hardwareoppdatering også.. men jeg forventer ikke at det vil skje før i januar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå