KKake Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Skal ha meg en ny mobil i oktober, så setter opp en liten liste her jeg ;P Funksjoner: -Kalender: Nja, de fleste moderne telefoner har vel det? -GPRS: Ja -Email klient: Nja, må ikke ha det. Form: -Format: Helst candybar, men tåler annet også -Vekt: Ikke viktig -Sprut/støtsikker: Nope Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: 2"++, helst litt god oppløsning -Touchscreen: Nja, sikkert greit hvis du finner en telefon i min prisklasse med det Pris: Max 2500,- Diverse: -Merke: Helst en Nokia, men Sony Ericsson går under tvil (er ikke så glad i SE ) hvis de har en god telefon som er mye "bang for the bucks" -Kamera: Ja, minst 2mpx -Videokamera: Ja -Symbian: Siden jeg hadde det på min forrige så kunne det vært greit å hatt det, men er ikke nødvendig -Infrarød port: Ja -Blåtann (Bluetooth): Ja -Minne: Er ikke så viktig, skal ha minnekort uansett -Minnekort: Ja -MP3: Ja -Triband: Nja, greit nok -UMTS/3G: Ja -Wlan: Hadde ikke gjort noe -GPS: Nei, ikke nødvendig -Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: De fleste moderne telefoner har java, og man får jo MSN klienter til det -Radio: Ja, hadde ikke vært dumt det -Bruksområder: Høre på musikk, knipse litt enkle bilder med, skrive et par SMS om dagen og ringe med Har også funnet noen telefoner jeg likte; Nokia 5310 (Musikkmobil) Nokia 7500 Prism (Fett design) Nokia 6290 (Symbian) Nokia 6120 Classic (Symbian) Endret 12. september 2007 av Arekey Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Fikk min 6290 idag... Den falt i smak hos meg ihvertfall.. Veldig gode taster, bra mp3 spiller og midt på treet kamera.. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hva med Nokia 6500 Slide eller classic? Nokia kommer også med spill mobiler som N81 Lenke til kommentar
B0P Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Kan varmt anbefale 6120 classic, oppfyller vel alle kravene dine etter hva jeg kan se, og er pålitelig og god i bruk. Tastene sitter litt tett dog og kan kreve litt tilvenning. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 6500 Slide og 6500 Classic ser spennende ut, men hva blir prisen? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ikke dyre Classic https://prisguiden.no/product.php?productId=75408 Slide var ikke der av en eller annen grunn, men den ligger vel kanskje bitte litt høyere enn Classic Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Litt for dyr for meg dessverre, skal som sagt ikke overstige 2500,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå