Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

21000.- for en Furia.. urimelig?

nYkk

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal da imorgen kjøpe en moped, men de jeg har sett på er relativt dyre.

Jeg skal kjøpe en Motorhispania, Furia Max 07 model...

Synes dere at 21000 kroner er for mye?

NB. Kjøper den helt ny fra butikken..

+ burde jeg ta evt. ta kasko på den?

Mvh kris :thumbup:

Endret av MainG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på forsikringen, hvis du har tenkt å trimme, så nei. Hvis ikke, ja. Forsikring på moped er nesten gitt vekk. Så skulle det skje noe, så er det jo en vledig grei investering.

Skal du derimot trimme, og noe skjer. Så får du ikke en dritt igjen, da har du kastet forsikringspengene ut av vinduet. Selvom det kanksje ikke er så mye.

Lenke til kommentar
Selvom det kanksje ikke er så mye.

9484214[/snapback]

Neinei, men hvis jeg da totalvraker hele driiten, så må jeg jo evt kjøpe ny moped? siden jeg da har trimma (som jeg ikke har gjort) å mopedN bli ødelagt må jeg legge ut for det selv?

Lenke til kommentar
Gunners,13/09-2007 : 01:16]Selvom det kanksje ikke er så mye.

9484214[/snapback]

Neinei, men hvis jeg da totalvraker hele driiten, så må jeg jo evt kjøpe ny moped? siden jeg da har trimma (som jeg ikke har gjort) å mopedN bli ødelagt må jeg legge ut for det selv?

9500000[/snapback]

Trimmer du mopeden blir den ulovlig, og forsikringa dekker da ingenting. Full kasko gjør at du får igjen på forsikringa om mopeden skulle bli et vrak etter ei ulykke. Det koster rundt 1000-1500,- i året, litt ettersom. Litt kjipt å vrake mopeden, spesielt når den er ny og har relativt stor verdi, og sitte igjen med ingenting.

Jeg tok full kasko på mopeden min første året, så har jeg gått ned til delkasko som dekker brann og tyveri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...