Aldebaran_ Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg ble ikke så overvettes begeistret for IE-7 så jeg vil tilbake til IE-6. Hvordan fikser jeg det? Nå kan jeg selvfølgelig velge annen nettleser som løsning, men ønsker svar på spørsmålet mitt. Takk for hjelpa til den som har løsninga! Lenke til kommentar
emva Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 løsning, se på den siste posten Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg ble ikke så overvettes begeistret for IE-7 så jeg vil tilbake til IE-6. Hvordan fikser jeg det? Nå kan jeg selvfølgelig velge annen nettleser som løsning, men ønsker svar på spørsmålet mitt. Takk for hjelpa til den som har løsninga! 9482774[/snapback] Hvis du gir IE 7 litt tid, så tror jeg du vil like den bedre enn IE 6. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det er absolutt ikke anbefalt å bruke IE6 pga dårlig sikkerhet. IE7 er dog mye bedre når det gjelder sikkerheten men fortsatt ikke helt på høyde med Opera og Firefox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå