T-Bear91 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 folk i dag er ivrige http://www.xbox360rally.com/lines-already-...ing-for-halo-3/ Diskuter! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 HVORFOR? Kan ikke fatte hvorfor folk gleder seg sånn til dette spillet... : Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 HVORFOR? Kan ikke fatte hvorfor folk gleder seg sånn til dette spillet... : 9482806[/snapback] what you said Lenke til kommentar
tineyoghurt Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Wow.. 312 timer der er vel morro Det lengste eg har venta i kø for noe er bortimot ein time trur eg :!: Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 HVORFOR? Kan ikke fatte hvorfor folk gleder seg sånn til dette spillet... : 9482806[/snapback] fordi det er siste spillet i serien :-D pluss at det er tøft å være en av de første som får tak i det Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Passe nørd om du gidder dette. Dessuten er det ikke mye vits heller, kan lett få tak i spillet på releasedagen ved forhåndsbestilling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 les litt lengere ned på siden, detter er ikke kø for når spillet gis ut, et er den derre IMAX visnings greia for Halo 3 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Okei. Å lese selve artikkelen, og ikke basere deg på hva topic heter er kanskje en fordel. *Skrive i læreboka* Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 jeg lengter ikke etter dette spillet så mye at jeg er villig til å stå laaaange stunder i kø... men så er det veldig mange som gjør akkurat dette på release-dagen, så det er bare å håpe at butikken bestiller inn MANGE kopier. Så lenge det er igjen en til meg er jeg glad:D Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Passe nørd om du gidder dette. Dessuten er det ikke mye vits heller, kan lett få tak i spillet på releasedagen ved forhåndsbestilling. 9483008[/snapback] Får vel lett tak i det uasnett, tviler på det er mulig å selge ut Halo 3, MS vil sørge for at det ikke kan skje ved å produser tonnevis av kopier. Men poenget er vel opplevelsen. Og jeg skjønner godt at folk gleder seg, er jo sansynligvis tidenes største begivenhet innen spill. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Jeg har ett holdt av spill alerede Tror noen det blir værdents beste spill 08?? Oo Men så skulle jo halo wars komme i Nowember men det blir sikkert utasett det å xP Endret 12. september 2007 av Rudde93 Lenke til kommentar
paradroid Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 HVORFOR? Kan ikke fatte hvorfor folk gleder seg sånn til dette spillet... : 9482806[/snapback] Neivel? Halo var blant de mest populære spillene forrige generasjon. Blir som å spørre hvorfor mange så frem til de nye Star Wars filmene. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har ett holdt av spill alerede Tror noen det blir værdents beste spill 08?? Oo Men så skulle jo halo wars komme i Nowember men det blir sikkert utasett det å xP 9483133[/snapback] Huh? Det kommer jo i 2007 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Gleder meg så klart til dette spillet her, men at det blir Jesu återkoms tviler eg på da. Ihvertfall for egen del Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 13 dager... Hva er vitsen? Har man forhåndsbestilt for noen måneder siden er man helt sikkert sikret et eksemplar på lanseringsdagen. Ganske sikker på at MS har planene klare for å få ut nok kopier til alle som vil ha på lanseringen. Er jo bare et spill vi snakker om, noe som er ganske lett å trykke opp i X millioner kopier. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Og jeg skjønner godt at folk gleder seg, er jo sansynligvis tidenes største begivenhet innen spill. 9483040[/snapback] Tjaaa, kan være med på at Halo-spillene hittil er gode, men tidenes største begivenhet er nok å trekke det litt langt. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Skjønner ikke helt den "største begivenhet i spill"....Halo er en bra spillserie og historien er knallbra mtp. hvis man har lest bøkene. Men det er ikke noen form for revolusjonerende. Multiplayer delen er knallbra om ikke bedre enn SP, men det finnes og kommer spill som slår dette lett Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 HVORFOR? Kan ikke fatte hvorfor folk gleder seg sånn til dette spillet... : 9482806[/snapback] Neivel? Halo var blant de mest populære spillene forrige generasjon. Blir som å spørre hvorfor mange så frem til de nye Star Wars filmene. 9483353[/snapback] Jeg vet det. Mener bare personlig at Halo egentlig ikke er så bra, og skjønner ikke hvorfor folk synes det er så bra. Men selvsagt - smaken er som baken. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Blir sikkert et bra spill, men jeg er redd for at det blir for mange storspill i høst. Først var det Bioshock, nå Halo 3 og så Call of Duty 4. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hehe, ser det er noen som mener at hvis man har forhåndsbestilt så er man uansett SIKRET et eksemplar. Hva gjør du hvis butikken du har bestilt hos ikke får inn så mange kopier de trodde? Saksøker? Synes å huske dette var et problem med World Of Warcraft når det kom i 2005. Ikke mange som fikk gjennomslag for at de SKULLE ha CE edition når butikken ikke hadde mulighet til å få tak i det antallet de hadde blitt lovet. Når det er sagt så er jeg enige med de som stiller seg undrende til den hypen dette spillet får. Det er et helt middels FPS spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå