Gå til innhold

Lines already forming for Halo 3

T-Bear91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg lengter ikke etter dette spillet så mye at jeg er villig til å stå laaaange stunder i kø... men så er det veldig mange som gjør akkurat dette på release-dagen, så det er bare å håpe at butikken bestiller inn MANGE kopier. Så lenge det er igjen en til meg er jeg glad:D

Lenke til kommentar
Passe nørd om du gidder dette. Dessuten er det ikke mye vits heller, kan lett få tak i spillet på releasedagen ved forhåndsbestilling.

9483008[/snapback]

Får vel lett tak i det uasnett, tviler på det er mulig å selge ut Halo 3, MS vil sørge for at det ikke kan skje ved å produser tonnevis av kopier. Men poenget er vel opplevelsen.

Og jeg skjønner godt at folk gleder seg, er jo sansynligvis tidenes største begivenhet innen spill.

Lenke til kommentar

13 dager... Hva er vitsen? Har man forhåndsbestilt for noen måneder siden er man helt sikkert sikret et eksemplar på lanseringsdagen.

Ganske sikker på at MS har planene klare for å få ut nok kopier til alle som vil ha på lanseringen. Er jo bare et spill vi snakker om, noe som er ganske lett å trykke opp i X millioner kopier.

Lenke til kommentar
HVORFOR?  :no:

Kan ikke fatte hvorfor folk gleder seg sånn til dette spillet... :

9482806[/snapback]

Neivel? Halo var blant de mest populære spillene forrige generasjon. Blir som å spørre hvorfor mange så frem til de nye Star Wars filmene.

9483353[/snapback]

Jeg vet det. :)

Mener bare personlig at Halo egentlig ikke er så bra, og skjønner ikke hvorfor folk synes det er så bra. Men selvsagt - smaken er som baken. ;)

Lenke til kommentar

Hehe, ser det er noen som mener at hvis man har forhåndsbestilt så er man uansett SIKRET et eksemplar. Hva gjør du hvis butikken du har bestilt hos ikke får inn så mange kopier de trodde? Saksøker?

Synes å huske dette var et problem med World Of Warcraft når det kom i 2005. Ikke mange som fikk gjennomslag for at de SKULLE ha CE edition når butikken ikke hadde mulighet til å få tak i det antallet de hadde blitt lovet.

Når det er sagt så er jeg enige med de som stiller seg undrende til den hypen dette spillet får. Det er et helt middels FPS spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...