jahas Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Begynner å bli en stund siden siste Heia Tufte episode gikk nå, men de slutter ikke å vise seg på TV. Etter å ha observert Lars Olav på utallige Tv-kamper åpner jeg nå en finn Lars Olav tråd, i reineste finn Willy stil. Skriv litt om hvilken kamp du så ham på, om det var på tv eller i levende live, hvilket lag han holdt med og gjerne mer Jeg begynner: 1. Norge - Hellas 2-2, observerte han i Norge drakt. Midt iblandt andre Norge fans svevde han over skjermen etter ca. 78min. Endret 12. september 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Sist jeg såg 'en var i Lange Flate Ballær Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Så han på T-banen! såvidt han kom ut døra neida. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Utenfor Sør Arena i dag. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 er han gått under jorden? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Han har definitivt gått under jorden! Rimelig langt også! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Sist jeg såg 'en var i Lange Flate Ballær Samme her Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Så han på før kampen idag jeg.... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Så han på det der "gjett hvilken person det er"-programmet på TV Norge for en ukes tid siden. Han var en av personene de skulle gjette på. Han hadde "vært 180 ganger på Skavlan", han som skulle gjette kjente han ikke igjen, det var litt gøy, siden det virket som om det irriterte Lars Olav litt. Han gjettet riktig på han til slutt, da en av vennene hans hjalp ham, hun hadde nemlig sett han som gjest der, men ingen av de visste at han hadde vært med på Tufte. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg så han på Ullvål stadion T-bane stasjon. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Så han på før kampen idag jeg.... Ikke så rart. Han har jo blitt en av disse klovnene i Oljeberget. En samling kirstenstudenter i Oslo som har begynt å "heie" på Norge. De kan umulig ha særlig mellom ørene. Selvsagt skal tjokken være med... Endret 18. november 2007 av kapitalisten Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nå har det seg sånn at jeg kjenner Lars Olav, han jobber som museums guide på ullevaal stadion og så pleier han å være med menigheden øst på start kamper når start spiller her i østlandet. men tufte il er så godt som dødt, men de spiller fortsatt veldedighets kamper Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Lars Olav er her på forumet! Han er en slags Moderatator på Toppfotballkort bytteforum og Toppfotballkort generelt.. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg så han når han kjøpte kebab på Ullvål stadion. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 sist jeg så han var på Hønefoss-Start vi prata sammen i pausen Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Han legger fortsatt ut bilder av seg selv med kjente personer på facebook i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Når en viss "McDreamy" besøkte Norge så fikk han autografen: les vg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå