Gunsmoke Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg får opp feilmelding om at 16 bits program kan ikk kjøres - i WInXp pro, når jeg prøver å innstallere Office 97. Partisjonen som OS et ligger på er NTFS. Q: Hva må jeg gjøre for å kunne bruke Office 97? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Kjøpe office 2000 kan eg tenke meg vil gjøre susen. Tror ikke du kan bruke 97 på winxp. Er ikke 100% sikker men kan tenke meg at du ikke kan bruke det. Lenke til kommentar
Cent~ Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg har inst. Office 97 på min pc uten problemer i det hele tatt... Jeg kjører XP Pro på en NTFS partisjon. Vet ikke hvorfor dette ikke fungerer for deg... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Office 97 går fint på WXP. Du kan prøve dette istedet (hvis installasjonen ikke skjer automatisk når du setter inn CD'n + evnt. disketter): Gå til kontrollpanel - Add/remove programs - og legg til Office 97 derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå