Rosa Tanga Skrevet 19. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2003 Har søkt, men fant ikke noen svar på problemet mitt. Valgte meg Jeg har telenor adsl, og sitter bak en router. Så for å få til active mode valgte jeg force til ip greiern min +port 412. en svensk server og kom meg innpå. Så langt alt vell. Men søkefunksjonen fungerer jo ikke, men dette var normalt ifølge en del andre poster her, så jeg måtte skifte til passive mode. Ok. Brukte søkefunksjonen. Fant det jeg skulle. Men alt legger seg jo i Queue!! ingenting vil laste ned.. Hva er det jeg gjør feil?? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 19. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2003 Du er sikker på at de du prøver å laste ned fra har ledige slots? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 19. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2003 hvis det ikke er det, kan du prøve å sette på passive mode. Tror det er på siste sida på options. Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2003 Har du satt opp routeren din til å forwarde trafikk på den porten du har valgt til din interne IP? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 19. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2003 Kanskje et dumt spørsmål fra meg.. men har du joina en Hub da? Lenke til kommentar
Rosa Tanga Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2003 Ja, til slutt valgte jeg passive mode. Routeren er konfigurert for inn å ut greier, TCP/UDP å alt det der. Men detjeg ikke er sikker på er om det var noe ledige slots. Tenkte ikke over dette. Skal sjekke imorgen.Trøtt nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå