tmg Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 *Kjøpt og betalte lydbøker som skal inn på mp3-spiller, dette gjelder ikke noe ulovlig så vidt jeg vet* Jeg sitter å ripper fatterns lydbøker så han kan få de på mp3-spilleren sin, så han kan høre på de der han er istedenfor å måtte sitte ved en cd-spiller. Det er 11 cder med 20-25 lyd spor på hver cd. Når jeg da skal legge de fra PC -> mp3-spiller legger de seg hulter til bulter og det blir vanskelig å finne riktig spor. Jeg må da sitte og rename hver enkelt fil til "Disc 1 spor 1", "Disc 2 spor 2" osv. osv. Den fremgangsmåten jeg vet om og bruker: Høyreklikk på filen -> Egenskaper -> Sammendrag -> Trykke på "Tittel" ruta -> skrive inn navn så de legger seg i riktig rekkefølge på mp3-spilleren. Det blir en ganske stor jobb når det er snakk om 200-300 lyd spor å rename. Er det noen måte å gjøre dette lettere på, evt. et program som kan endre tittelen på filene så de legger seg i riktig rekkefølge? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ja, det finnes. Hvilket operativsystem? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 WindowsXP er operativsystemet. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hvis du ikke har en spiller som kan bruke noen form for spillelister og bare baserer seg på filsystemet for organiseringen, sjekk ut programmet ReOrganize. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Du kan da alltids redigere ID3-taggen på filene, dette tipper jeg kan gjøres i de fleste media-spilllere som feks. Winamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå