Gå til innhold

Finner ikke et spesifikt nettverk

Zalofigth

Anbefalte innlegg

På høgskolen har me to nettverk; "bsoslo" og "student". Andre maskinar finn begge nettverka, medan min maskin kun finn det eine. Ved søking av nettverk finn eg ein haug med andre nettverk, så dette er veldig rart. Har prøvd å reinstallere drivarar, men det hjalp ikkje... Nokon andre som har hatt liknande problem? Altså: finn ikkje eit spesifikt nettverk, men alle andre.... (og nettverket er oppe og går -finn det jo med andre maskinar)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan være at det trådløse nettverkskortet ditt er litt for svakt i forhold til avstanden fra det nettverket du ønsker å nå kontakt med.

9483172[/snapback]

Niks, har full kontakt i tredje etasje (router i kjeller) heime, mens på skulen sitt eg rett attmed routeren... Har sjølvsagt gått rundt på skulen for å teste signalet.

Lenke til kommentar
Høres ut som nettverket du ikke finner sender ut på channel 13, og at nettverkskortet ditt bare tar channel 1-12, evnt at driverene til det er amerikanske

9485334[/snapback]

Dete ser ut til å stemme ja! Etter å ha lasta ned network stumbler, ser eg at nettverkskortet mitt finn nettverk mellom 1-11 og (ved å kjøre programmet på ein anna maskin) nettverket kjører på kanal 13. Er det nokon moglegheit for å finne drivarar som støtter kanal 13? (Det er jo heil hol i hovudet om amerikanske lover går ut over oss europearar.) Nettverkskortet mitt er Intel 2200BG. Eg har testa med dei siste originale drivarane frå Intel, uten suksess.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...