classxxx Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei dere, har akkurat kjøpt en intel quad core 2,4 ghz prosessor. Det fulgte ikke med noe kjøle pasta, det stod heller ikke noe om det i instalasjons hefte at det skal brukes. Jeg har en SCYTHE Ninja PLUS Cpu Cooler (SCNJ-1000P) som kjøler, hva bør jeg gjøre her? Takk Chris Lenke til kommentar
ss1108 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Jeg har også nettopp kjøpt en Q6600 og der lå kjølepastaen på prossesoren. Har du sjekket det? Når vi snakker om denne: Hovedkortet ditt har antaglig 4 hull til kjøleren. Om det er samme løsningen som på standardkjøleren så vær klar over at det er litt krøkkete å sette den på. Om det er 4 pinner som skal trykkes ned så er det det samme som på boxed'en. Trykk ned de to diagonale samtidig, og de to andre diagonalt samtidig etterpå. Pass på å ikke kline kjølepastaen utover, det er lett på den. Sjekk tempen etterpå. Min er over 50 på idle og 67-68 på full load. Med din kjøler skal det være betrktlig bedre. Endret 12. september 2007 av ss1108 Lenke til kommentar
Sandedk Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 http://www.arcticsilver.com/ins_route_step2intelas5.html Følg denne guiden. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det følger ikke med kjølepasta. Det er kun litt som henger fast under Boxed viften. Lenke til kommentar
classxxx Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Har dobbelt sjekket, det er absolut ingen kjølepasta separat. bare noe som kan ligne som er på undersiden av den originale kjøleren:S Takk for guiden:D Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det er en thermal pad på boxed-kjøleren. Hvis du bruker en annen kjøler må du kjøpe kjølepasta utenom. Med mindre det følger med den andre kjøleren. Lenke til kommentar
classxxx Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Det er en thermal pad på boxed-kjøleren. Hvis du bruker en annen kjøler må du kjøpe kjølepasta utenom. Med mindre det følger med den andre kjøleren. 9482622[/snapback] Det fulgte faktisk med en liten "pose" med pasta i den SCYTHE Ninja PLUS Cpu Cooler (SCNJ-1000P) , så det antar jeg at er tilstrekkelig? Hjertlig for all hjelpen:D Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det er en thermal pad på boxed-kjøleren. Hvis du bruker en annen kjøler må du kjøpe kjølepasta utenom. Med mindre det følger med den andre kjøleren. 9482622[/snapback] Det fulgte faktisk med en liten "pose" med pasta i den SCYTHE Ninja PLUS Cpu Cooler (SCNJ-1000P) , så det antar jeg at er tilstrekkelig? Hjertlig for all hjelpen:D 9482674[/snapback] Det skal holde lenge ja. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det fulgte faktisk med en liten "pose" med pasta i den SCYTHE Ninja PLUS Cpu Cooler (SCNJ-1000P) , så det antar jeg at er tilstrekkelig? Tar du på alt, blir det nok alt for mye. Lenke til kommentar
classxxx Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Det fulgte faktisk med en liten "pose" med pasta i den SCYTHE Ninja PLUS Cpu Cooler (SCNJ-1000P) , så det antar jeg at er tilstrekkelig? Tar du på alt, blir det nok alt for mye. 9482912[/snapback] Sånn ca bør jeg ha, så i den guiden, var en ganske tynn linje.. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 bare et par dråper. IKKE mer. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=827996 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå