Løve Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 http://www.dailygaming.net/index.php?name=...article&sid=243 President Bush made a controversial appointment earlier today that will probably fly under the radar for most political junkies. Jack Thompson, the noted video game anti-violence advocate from Florida, could replace current ESRB head Patricia Vance as early as October if congressional hearings approving the president’s nomination go smoothly. “I stand by Jacky,” Bush told reporters at a press conference where the appointment was announced. “He’s been doin’ a good job, and I think that all the good work he’s done for video games and the kids who play those durn things makes him a true patriotic American. If the lesson of September the 11th has taught us anything, it’s to never let our guard down, and Jack has never let his guard down dealing with video games. We need to let the man continue doing what he’s already been doing because of his sense of duty and honor, only in an official role.” Dette kan bli interessant... Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) håper de ikke er seriøse, ellers vil vi bare se over-sensurerte spill i all fremtid... edit: eller kanskje de blir forbudt alle sammen... det som er litt skummelt er jo hvordan Bush ser på dette. virker som om han mener spill er djevelens verk. " “He’s been doin’ a good job, and I think that all the good work he’s done for video games and the kids who play those durn things makes him a true patriotic American." Endret 12. september 2007 av vetle89 Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvis alle spill framover blir sensurert som Manhunt 2 så blir det bare til at jeg finner de doser vold jeg trenger i det virkelige liv. Synd for verden. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Bare jeg som syns at alt dette hørtes mystisk ut? Er dette bekreftet på ESRB-sidene? Står ingenting her hvertfall. Det må da være en teit spøk. Blir som om en ateist tar over for paven mener jeg. Endret 12. september 2007 av Bamsemumsen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 ESRB er de som setter aldersgrense på spill i USA. Dette vil nok ikke ha en innvirkning på oss i Europa da vi har pegi. Uansett synes jeg dette høres mer ut som en spøk enn noe annet. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 men greia er at hvis ESRB setter Mature på et spill i Amerika selger ikke de største utselgerne (wall-mart etc) spillet, og da tjener de ikke noe på spillet. det som skjedde med Manhunt 2 mener jeg å huske Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Dette er jo litt ironisk da, å sette ham inn der for å forhindre at spill kommer ut med for lave aldersgrenser, for å forhindre at noe fælt skal skje, når noen vil ta ham av dage nettopp fordi han er satt inn og de ikke får spillene sine. Det tror jeg er mer sannsynlig. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jaja, så begynner spillbransjen å heller utvikle spill i Europa heller. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jaja, så begynner spillbransjen å heller utvikle spill i Europa heller. 9483153[/snapback] Har ikke mye med saken å gjøre: Hvis spillet utgis i USA må amerikanske rating-grupper (ESRB) rate spillet uansett. Men dette er bare kødd, som noen sier over her? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Dette kan jeg garantere er ren bullshit. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvis Bush har sagt det har jeg mista det snevet av respekt jeg hadde for han :/ Lenke til kommentar
nord Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Bare tullartikler på den siden der, heldigvis. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Den bush quoten var latterlig da, garantert bull. Lakus: men siden USA er verdens største spillmarked så vil de store spillprodusentene hovedsakelig bøye seg etter lover derfra. Dessuten sitter det runde bord med tørre hatter i brussel og bare sikler etter å legge ned hele industrien. Endret 12. september 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 ESRB har ingen påvirkning på Europa, da ESRB gjelder bare i Amerika. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvis Bush har sagt det har jeg mista det snevet av respekt jeg hadde for han :/ 9483374[/snapback] har man respekt for bush i det hele tatt? selv om det var kødd var det jo noe han kunne funnet på og si. mannen er jo stein stokk dum og en stygg redneck:p og volden stammer ikke fra pc spill uansett, men den kan jo selvfølgelig utløse noe i et menneske som allerede lagg dypt inni dem.. en mental sperre.. men sånn er livet, tough luck. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 HVIS JT blir leder for ESRB, kan vi forvente oss M'er overallt, fra Barbie Singstar... Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Oh, no... the idiots are uniting.... united states of idiots? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 DET ER EN SPØK! DET SKJER IKKE! DET ER IKKE EKTE! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 HVIS dette hadde skjedd tenker jeg Pegi hadde sett litt på ratingene til Esrb. Det kunne blitt veldig mye sensur. Får håpe at det ikke blir som i Tyskland, at vi mister animert blod.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Thompson ønskjer å stemne Bush for retten, og Bush svarer med å utnemne han til leiiar for ESRB. Tja, vi lever i ei rar verd så kvifor ikkje. Men eg tviler på at Thompson blir valt som leiiar for ESRB. Han er alt for kontroversiell til å sitte i ei sånn stilling. Skulle han derimot mot formodning hamne i ei sånn stilling kan dette bli eit nederlag for alle som liker dataspel. Han kan nok gjere mykje skade som leiiar for ESRB. Noko som truleg vil påvirke oss alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå