Onkel Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg ikke mye plass til overs på C:-disken min, og med jevne mellomrom forteller Win XP meg, med en boble nederst i høyre hjørne, at jeg har lite diskplass og foreslår diskopprydning. Hvis jeg kjører diskopprydning finner den aldri noe å fjerne, og den "manglende" plassen er ikke noe problem heller. Disken er faktisk perfekt partisjonert, alt som er der skal være der. Men beskjeden kommer ofte i veien for tray-ikoner og annet, så bobla irriterer meg. Jeg vet at det går an å slå av denne varslingen, men har glemt hvordan og nå finner jeg det ikke igjen. Noen som vet hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) mener du dette: kontrolpanel>administrative verktøy>tjenester>alerter/varsling og velg " deaktiver " lykke til Endret 12. september 2007 av gaggen Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Dessverre... den var allerede deaktivert. Men keep them good suggestions coming! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Mulig det finnes en mer elegant løsning, men fra regedit kan man gjøre det meste: Start regedit (Klikk: Start->Kjør. Skriv: regedit) Gå til HKEY_CURRENT_USER\ Software\ Microsoft\ Windows\ CurrentVersion\ Policies\ Explorer . I høyre felt vil du muligens finne NoLowDiskSpaceChecks. Hvis ikke, gjør du følgende: Lag ny DWORD (høyreklikk i høyrefeltet og velg Ny. Velg DWORD-verdi) og kall den for nettopp NoLowDiskSpaceChecks Dobbeltklikk på den og sett verdidataen lik 1. Klikk OK og lukk regedit. Restart pc'n. Endret 12. september 2007 av norbat Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 That's what I'm talking about! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå