v3g4rd Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei. Jeg vurderer å kjøpe meg et brukt Canon EOS 400D til en veldig grei pris. Ulempen er at objektivet som er et 28-80 fra Canon har defekt AF. Dessverre har jeg per i dag null peiling på speilreflekskameraer, så jeg setter stor pris på tips om hvor mye det vil koste meg å få objektivet reparert, evt. kjøpe nytt? På forhånd, takk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Glem tanken om å reparere objektivet - det er sannsynligvis en gammel sak som er fra eieren's analoge dager. Kjøp heller en Sigma 18-50mm til ca 900,- Det blir sikkert billigere enn å la verkstedet komme med en prisantydning. Tom Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Okei, takk for raskt svar Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Vi sendte for litt siden en EF50mm f1.4 USM med unøyaktig fokus til reparasjon, og det kom på ca 1700,-, sånn bare for å gi deg en pekepinn. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Da antar jeg at det er billigere å kjøpe et nytt objektiv, da det som var defekt definitivt ikke befinner seg i den prisklassen der.. Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå