xibriz Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har hentet kontaktlisten på mobilen fra PIM databasen, men er det noen mulighet for å finne størrelsen på denne? Altså størrelsen på ett objekt av typen ContactList... Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 ikke contactlist.size(); men..... Lenke til kommentar
emva Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) burde ikke dette stå i APIet du bruker for å lese dataene i mobilen har null peiling på J2ME ellers fant jeg noe eksempelkode ved å bruke vår alles venn google EDIT: ved å søke litt mer fant jeg på DENNE siden at du kan bruke "countValues()" Endret 12. september 2007 av emva Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 google var ikke min venn denne gangen har vært innom den siden, men hvis man studerer sikkelig nøye ser man at countValues bare kan brukes på ett Contact objekt for og sjekke om en kontakt har flere telefonnr./adresser osv., og ikke på ContactList for og sjekke antall kontakter i listen. MEN takk for forsøket på hjelpen emva Jeg har imidlertid kodet meg rundt problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå