Mr. Bojangles Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Er på utkikk etter ett skikkelig senkesett, helst justerbart. Har kun 50/40-fjærer i dag, men vil senke MER - uten å bli snøplog om vinteren (selv om det bare er snø et par dager i året her). Tenkte på dette settet fra KW: http://www.tunershop.de/xt/product_info.ph...ath=200_210_211 Bra? Er ikke så stødig i tysk, men utifra det jeg forstår virker det som det er justerbart. Noen andre i samme prisleiet? Lenke til kommentar
otis Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 KW skal visstnok være "goe greier", da jeg synes å huske at veldig mange på Volkswagen og Audi club i Norge bruker denne typen, altså KW. Men jeg personlig har aldri brukt noe sånt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Les litt på VACN sitt forum, der finner du en del om disse settene. KW er kjent for å være av de bedre på markedet, selv dette v1-settet som vel er det enkleste i KW-serien (?).. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Har meldt meg inn der nå. Har hørt mye bra om KW, men bare lurte på om dette relativt billige settet var bra. Billigste man fåri Norge er vel Supersport (?) til 5 laken, men lurer på hvordan KW er i forhold til dette. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 KW Var.2 er vel det de fleste bruker nå. Skal være noe av det beste i sin prisklasse. For bedre just. senkesett må man til H&R eller Bilstein. Skal du ha billigere sett, er Cobra veien å gå. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Har Cobra fjærer nå. Bilen er jo bare en cruiser, så jeg trenger ikke noe racingoppsett. Men vil gjerne kjøpe noe bra når jeg først kjøper. Så KW-settet er bra til prisen? H&R og Bilstein blir nok kanskje i dyreste laget for meg. Endret 13. september 2007 av EvenT Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har Cobra fjærer nå. Bilen er jo bare en cruiser, så jeg trenger ikke noe racingoppsett. Men vil gjerne kjøpe noe bra når jeg først kjøper. Så KW-settet er bra til prisen? H&R og Bilstein blir nok kanskje i dyreste laget for meg. 9485859[/snapback] Cobra justerbart tenker jeg på da... Senker like mye som KW Var2 ca. H&R havner på 17000kr, mens bilstein koster 25000kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå