Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få hun til å like meg?


Gjest Anonym_14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Men samtidig kan jenter være vanskelige å skjønne seg på. Om man ikke helt skjønner signalene dem sender ut vil jeg annbefale og ikke stresse med å skjønne dem. La tiden gjøre sitt.

 

Senest i går kveld var jeg ute på cellegruppe hos ei venninne. Der møtte jeg ei jente som jeg fikk temmelig god kontakt med utover kvelden. Faren til venninna mi lurte da på om jeg ville jamme litt på piano med han, noe jeg gladelig gjorde. Da var denne jenta på nesten på vei ut døren og sa noe som inneholdt "sjenert," mer fikk jeg ikke med meg. Uansett så kommenterte jeg det lille jeg hørte og sa at jeg så på henne at hun hadde veldig lyst å være med på å synge mens vi spilte der inne. Hun snudde da i døråpningen og kom inn igjen og var med i en god halvtime og sang. Når vi skulle hjem ville hun plutselig ta følge med meg og hele pakka.

 

Det er godt mulig at jeg er elendig på å oppfatte signaler og slikt, men jeg syntes hun oppførte seg litt merkelig da hun sa at hun MÅTTE hjem men plutselig snudde når jeg spurte. Og plutselig var vi veldig gode venner. Men vi får se hva som skjer, møter henne antakeligvis igjen på tirdag. Time will show.

 

Så igjen, vær laidback og vær deg selv. Og ikke putt for mye energi i å forstå jenter, det er nesten bare bortkastet siden du såvidt kommer deg noen vei :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Ja, faen ass.. Bare viktig at dama ikke gir fullstendig faen visst du ikke viser noe interesse lenger... Er det ikke en sjangse å ta da?

Om du prater til meg, neh. Jeg er bare 15 år uansett, så tatt alderen i betrakting er det no worries. Uansett, hva skal jeg gjøre? Hun pendler til Arendal (vi bor i Kristiansand) hver dag klokka seks om morgenen og kommer sent hjem om kvelden. Jeg kjenner henne såvidt, jeg har ikke nummeret og heller ikke mailen. Men det ordner seg nok skal du se, bare å ta det rolig så går det nok bra. Hun er forøvrig storesøstra til en i klassen (jeg blir bare kjent med eldre jenter^^)...

 

Uansett, jeg har god tid på meg. Ikke noe vits å stresse da det er under en uke igjen til jeg møter henne igjen. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest RonjaSin

disse er ganske gode og enkle(best å si det på msn, chatosv) :

du har vakre øyne

når jeg tenker etter så har du et kjempe søtt smil!

så kan du si: hvor er vingene dine? og vis hun sier: hva mener du? så dier du: ja... jeg trodde jo englene hadde vinger... men der tok jeg vist feil...

 

vertfall sånn jeg fikk jenta mi ;) jaja... håper du får hu jenta da :p;)

Lenke til kommentar
disse er ganske gode og enkle(best å si det på msn, chatosv) :

du har vakre øyne

når jeg tenker etter så har du et kjempe søtt smil!

så kan du si: hvor er vingene dine? og vis hun sier: hva mener du? så dier du: ja... jeg trodde jo englene hadde vinger... men der tok jeg vist feil...

 

vertfall sånn jeg fikk jenta mi ;) jaja... håper du får hu jenta da :p;)

 

Ett komplement så ligger dama di på rygg? Jaha.

 

MSN er ikke veien å gå uansett.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

En gang så var jeg veldig forelska i en jente. Vi var på "dealern" ganske lenge. Jeg spurte venninen hennes om hun likte meg, men det gjorde hun visst ikke. Jeg ble lei meg, men fortsatte og flørte med henne. Og etter Ett par uker så ble vi sammen.

 

Så jeg sier fortsett :thumbup:

Lenke til kommentar

Du kan ikke gjøre noe annet enn å være deg selv og vise at du liker henne. Å få noen til å like deg er ikke lurt, man skal være seg selv hele veien og liker hun ikke deg på den måten, så kan man ikke tvinge frem noen følelser. Du må også tørre å være litt moden og holde deg unna alt for mye flørting på msn og sms. Ta det heller face 2 face eller i verste fall på tlf, vis at du er litt moden, det er det de fleste jenter liker!

Endret av MTJ
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest ---JegHer---

Ok. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men jeg skal forsøke:

 

Først må jeg bare få frem at jeg har MYE erfaring med jenter. Jeg har heldigvis vært i en litt spesiell situasjon på det området, og vet derfor hva jeg snakker om.

 

Til trådstarter: For det første må du unngå å høre på noe som helst av det brukeren Ethernet sier om emnet. Høyst sannsynlig har han liten erfaring på området.

 

Videre kan jeg med 99,9% sikkerhet si at du ALDRI kommer til å få den jenta til å bli forelska i deg. Når du først er i venne-sonen så skal det fryktelig mye til for at hun skal kunne se deg i et annet lys. Det er en myte at kjærlighet tar tid, og at jo mer du åpner deg for henne, jo mer kommer hun til å like deg. Det er ikke sånn det funker. Mens du henger med henne i timesvis og "flørter" som du kaller det, så kommer hun garantert til å forelske seg i en eller annen gnom som er 5 år eldre og spiller fotball eller har egen moped.

 

Jeg sier IKKE dette for å være dust mot deg, jeg sier det for å være grei. At hun sa hun ikke likte deg betyr at hun ikke er forelska i deg. At hun tok med veninna si på kinoen betyr at hun ikke er forelska i deg.

 

Så. Finn deg en annen jente. Vær kul og breial som faen. Vær for all del ikke deg selv, lat som du er populær, at masse andre jenter digger deg, og at du er flink i et eller annet (spiller ingen rolle hva). Men pass på at det ikke blir skrytete. Jenter liker selvsikre gutter, men ikke skrytepaver og klyser. Lat som du ikke liker jenta i begynnelsen (også kalt hard to get). Vær en kødd, men vær en snill kødd. Med snill så mener jeg at du ikke skal være slem mot henne på ordentlig (ha empati for henne), og med kødd så mener jeg småfrekk. Jenter forelsker seg i småfrekke gutter, ikke i snille gutter.

[/quot

hahahaha høres skikkelig ut som du har ''god erfaring'' alle damene eg har hatt har eg fått åga eg har vært snill og lyttet til de osv osv, og du kan få en jente til å forelske seg i deg uansett, må bare trekke i rette tråder ;)derfor tror ikke eg at du har så god erfaring i damefronten ;)

Lenke til kommentar
Videre kan jeg med 99,9% sikkerhet si at du ALDRI kommer til å få den jenta til å bli forelska i deg. Når du først er i venne-sonen så skal det fryktelig mye til for at hun skal kunne se deg i et annet lys. Det er en myte at kjærlighet tar tid, og at jo mer du åpner deg for henne, jo mer kommer hun til å like deg. Det er ikke sånn det funker. Mens du henger med henne i timesvis og "flørter" som du kaller det, så kommer hun garantert til å forelske seg i en eller annen gnom som er 5 år eldre og spiller fotball eller har egen moped.

 

Dette er totalt bullshit.

 

Det er ikke FORDI de er venner at jenter ikke blir forelska.

Men det at man er venner og ikke noe mer in the first place, er jo bare en indikasjon på at det ikke er kjemi fra hennes side.

 

Det er ingen grunn til at jenter forelsker seg i en ukjent fremfor en venn KUN fordi han er en ukjent!! :dontgetit:

 

To av tre, av de guttene jeg har vært skikkelig forelsket i i mitt liv har vært kompiser av meg først.

 

 

Ingen av dem har vært eldre, spilt fotball eller eid en moped. Eww.

 

Forøvrig: GAMMEL TRÅD!?

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Hei :D

Jeg vet iallefall at da jeg fikk min første kjæreste(ordentlige) som 15 åring-skremmte det vannet av meg at han var så seriøs.(han var 18)

Jeg var veldig forelsket og veldig glad i han,men følelsen av at han ville fri til meg i neste sekund var forferdelig ubehagelig.

Det jeg mener er at det er ikke mange som forventer at en som går på ungdomsskolen skal være så seriøs-mener ikke dette gjør denne personen følelsesløs.

Ungdomskolen er en alder det er greit å "øve" seg i forhold.Man lærer så lenge man lever og det er ikke mange som ble sammen som 14 åringer som er sammen resten av livet -enda det forekommer.

 

ps:film kveld er et bra tips da det er slik denne personen fikk meg på kroken :D

og babysteps.

 

tilleggs tips:det stemmer som mange skriver over-man blir ikke forelsket i sin beste venn,men kan bli bestevenner med en man forelsker seg i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...