Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få hun til å like meg?


Gjest Anonym_14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange hyggelige svar ! :D

 

- ThaDuckMan: Takk for alle tips :) Jeg skal teste det på tirsdag ! (Fri i morgen :)) Btw, hun jeg nå likte, som liker en annen, er litt barnslig, og hater perverse ting .. :p

 

- Runar: Merket det igår, da han hun liker, sa han likte hun, og hun sa hun likte han litt ..

 

Men nå prøver jeg meg på ei "bimbo" jenter, som noen sier, haha .. Hun liker nokk litt perverse ting o.O

Tror jeg skal være med henne i morgen :D

 

Btw, tilbake til den nye "elskeren min" :p :

Når jeg var på håndball treninga mi, var hun og såg på. Mitt i håndball-treninga, stakk jeg bort og sa hei til henne osv. Så sa hun: Skal du stå her så lenge, fløtter jeg meg :).. :p Hvordan skal jeg tolke det ?

Og idag nor jeg teksta med henne, spurte hun: Hei. Skal Inge på treninga i morgen ? .. Hvordan skal jeg tolke det ? xD

Også er hun litt småfrekk på en måte . Jeg teksta med henne om formiddagen, så sa hun hun skulle dømme kamp . Så sa jeg: Jeg kommer og ser på kampen din! Så sa hun: Nei, da er vi ikke venner lengre ! :p Så kom jeg opp å såg på henne, også sa hu på skolen neste dag: Vi er ikke venner lengre .. Så 10 min etterpå: Om jeg får se på mobilen din, er vi venner igjenn.. (H)

 

Hvordan skal jeg tolke alt dette ? xD

9508614[/snapback]

Etter hvordan hun oppfører seg mot deg så virker det som om hun ikke liker deg i det hele tatt og synes du er for innpåsliten. Når jeg sier innpåsliten så betyr for all del ikke at du ikke skal prøve, men du bør slutte å prøve når det er 100% sikkert at hun ikke liker deg. Hun forstår nok at du liker henne, men hun synes sannsynligvis du er litt barnslig. Det er også viktig at dere gjør noe sammen istedenfor å bare utveksle noen ord.

 

Ta en liten titt rundt i klasserommet. Hvem har du ikke snakket så utrolig mye med, men som du synes virker hyggelig. Prøv å snakk med henne og hvis du klarer å holde en ordentlig samtale og du kunne tenke deg å være sammen med henne så spør du om dere skal finne på noe. Så treffer du henne etter skoletid. Jeg antar du ikke er så erfaren så sannsynligvis vil ingenting skje, men du kommer til å få litt erfaring. F.eks. prøv å rykk litt frem ved f.eks. å ta armen din rundt henne.

 

Det første du må jobbe med er førsteinntrykket. Pass på at du lukter godt ved at du bytter klær, dusjer, pusser tennene, og bruker deodorant. Det er veldig viktig hvis du ønsker å gi et godt førsteinntrykk. Du bør trene deg opp sånn at du kan holde samtaler med jenter uten problemer og å ikke bli redd for å ta kroppskontakt. Når du merker at jenter starter å bli inteeresert i deg så vil det bli lettere å gå ut på dater og etterhvert så vil du klare å videreføre forholdene dine. Jeg kan love deg at de første datene mine ble det ingenting ut av , men jeg fikk erfaring. Det ble litt vanskelig med den ene jenta fordi hun var en lesbe, men den andre jenta jeg prøvde meg på så burde jeg klart å fått noe til, men jeg var ikke i nærheten.

 

Egentlig så trekker jeg litt tilbake det jeg sa i andre avsnitt. Det du helst bør gjøre er å prøve å treffe nye mennesker. Stikk til steder hvor det er ihvertfall 50% jenter og prøv å få kontakt med dem. I klassen din så har du sannsynligvis fått deg et rykte sånn at du ikke har sjangs på noen.

Lenke til kommentar

Ojsann .. :p Jaja .. Te deodoranten, så får eg jysla skryt av 2 jente i klassen.. Dei bare: MMMMMMMMM! Deilig lukt <3333 :p Så den e på plass ja .. :p Altså, dei jentene i klassen, dei så e nåke å satsa på, e selfølgelig opptatt .. =( Men hu eina, føle eg flørte me meg, faktisk .. ! Den kjeresten hu har, va sånn drikke røyke gubbe før, men hu har fått han te å slutta me alt da der :) Så nå e han lika rusfri så meg å deg ;)

 

Men, ja, eg slite litt me samtalane ja .. Får vell øva meg på da.. ! Så hu eg nå prøve meg på, burde eg bare kasta, liksom ? ..

 

Og du som spurte om jeg bare bytta; ja, egentli. Har holdt på med ein del jente no for tio, hehe ..

 

Takk for svar :D

Er aldri forlite svar, vettu ^^

Lenke til kommentar
Ojsann .. :p Jaja .. Te deodoranten, så får eg jysla skryt av 2 jente i klassen.. Dei bare: MMMMMMMMM! Deilig lukt <3333 :p Så den e på plass ja .. :p Altså, dei jentene i klassen, dei så e nåke å satsa på, e selfølgelig opptatt .. =( Men hu eina, føle eg flørte me meg, faktisk .. ! Den kjeresten hu har, va sånn drikke røyke gubbe før, men hu har fått han te å slutta me alt da der :) Så nå e han lika rusfri så meg å deg ;)

 

Men, ja, eg slite litt me samtalane ja .. Får vell øva meg på da.. ! Så hu eg nå prøve meg på, burde eg bare kasta, liksom ? ..

 

Og du som spurte om jeg bare bytta; ja, egentli. Har holdt på med ein del jente no for tio, hehe ..

 

Takk for svar :D

Er aldri forlite svar, vettu ^^

9508899[/snapback]

Sånn som du beskriver hennes oppførsel mot deg. Ja, da burde du gjøre det. Som jeg sa før. Prøv å treff jenter utenfor klassen og det vil hjelpe deg med å holde samtaler. Da kan du ikke stikke tilbake til bestekompisen din som du kan snakke med hele dagen og du må faktisk trene deg opp i å holde samtaler.

Lenke til kommentar

PepsiCo har et godt poeng her.

 

Man har kjæreste fordi man er glad i en person.

Jeg er så glad i jenta mi :love: , og hun er glad i meg og. Jeg er sammen med henne hver eneste dag. og jeg setter så stor pris på henne.

 

Det er ikke sånn med jenter at man bare "skal ha" en kjæreste. En du ønsker å bli sammen med, må du være glad i, og da mener GLAD I, IKKE fordi hun er pen eller noe slikt.

 

Og når du forteller her at hun du likte, ikke var intressert eller noe sånt, finner jeg det litt merkelig at samme dag prøver du deg på en ny en.

 

Jeg vet at mange her på forumet ikke har hatt en ordentlig kjæreste før, og de fleste er over din alder.

Og det kan virke på deg som om du vil ha dame for å kunne si "Jeg har kjæreste", men det spiller faen ingen rolle om du ikke bryr deg om henne. At du kan være der for henne uansett hva det skal være. Dere må kunne dele ting, snakke sammen om div. problemer, ta vare på og sette pris på hverandre.

 

Det å ha en å holde rundt, kysse, klemme, kose, og ikke minst savne, er veldig godt.

 

Så jeg foreslår for din egen del; Finn deg en jente du virkelig bryr deg om. Du skal ikke gå rundt og tenke "Jeg må finne meg en dame". Du vil ikke oppnå noe med det. Du vil en dag møte ei, som du vil utvikle følelser for, og når den tid kommer, kan du spørre oss på nytt ;)

 

:thumbup:

 

Edit:

 

Min mening i alle fall :roll:

Endret av Ethernet
Lenke til kommentar
Ethernet: Du må jo huske på at hvis man møter en jente som man passer bra sammen med så må man ha litt erfaring for at det skal funke. Dermed så er det greit å prøve seg på jenter og ikke vente etter den rette. Det kalles dating og er veldig vanlig.

9517189[/snapback]

Det du du beskriver som dating, kalles ofte å være litt løs..

 

Det er ikke alle jenter som syns det er stas i vite at i går var han intressert i venninna mi, idag er det meg. Før det igjen, var det ho andre.

 

Det jeg prøvde å få frem i innlegget mitt, var at han ikke må være så jævla desperat etter en jente i en alder av 13 år, og det håper jeg du skjønner og Camlon.

 

Edit:

Og en jente fortjener også å ha en som er glad i henne. Ikke ha en kjæreste som er sammen med henne fordi hun er pen å se på. Alle jenter fortjener å bli tatt vare på, og du skal respektere de :)

Endret av Ethernet
Lenke til kommentar
Ethernet: Du må jo huske på at hvis man møter en jente som man passer bra sammen med så må man ha litt erfaring for at det skal funke. Dermed så er det greit å prøve seg på jenter og ikke vente etter den rette. Det kalles dating og er veldig vanlig.

9517189[/snapback]

Det du du beskriver som dating, kalles ofte å være litt løs..

 

Det er ikke alle jenter som syns det er stas i vite at i går var han intressert i venninna mi, idag er det meg. Før det igjen, var det ho andre.

 

Det jeg prøvde å få frem i innlegget mitt, var at han ikke må være så jævla desperat etter en jente i en alder av 13 år, og det håper jeg du skjønner og Camlon.

 

Edit:

Og en jente fortjener også å ha en som er glad i henne. Ikke ha en kjæreste som er sammen med henne fordi hun er pen å se på. Alle jenter fortjener å bli tatt vare på, og du skal respektere de :)

9520856[/snapback]

 

Word!

 

Du fikk sagt det på en god måte Ethernet. Sånn har jeg det også. Hvis dama er fin, men dum som ett brød så kan hun finne seg noen andre enn meg. Nå er jeg så heldig at dama mi er både flott å se på og smart, så jeg har fått både i pose og sekk. :)

Lenke til kommentar
PepsiCo har et godt poeng her.

 

Man har kjæreste fordi man er glad i en person.

Jeg er så glad i jenta mi :love: , og hun er glad i meg og. Jeg er sammen med henne hver eneste dag. og jeg setter så stor pris på henne.

 

Det er ikke sånn med jenter at man bare "skal ha" en kjæreste. En du ønsker å bli sammen med, må du være glad i, og da mener GLAD I, IKKE fordi hun er pen eller noe slikt.

 

Og når du forteller her at hun du likte, ikke var intressert eller noe sånt, finner jeg det litt merkelig at samme dag prøver du deg på en ny en.

 

Jeg vet at mange her på forumet ikke har hatt en ordentlig kjæreste før, og de fleste er over din alder.

Og det kan virke på deg som om du vil ha dame for å kunne si "Jeg har kjæreste", men det spiller faen ingen rolle om du ikke bryr deg om henne. At du kan være der for henne uansett hva det skal være. Dere må kunne dele ting, snakke sammen om div. problemer, ta vare på og sette pris på hverandre.

 

Det å ha en å holde rundt, kysse, klemme, kose, og ikke minst savne, er veldig godt.

 

Så jeg foreslår for din egen del; Finn deg en jente du virkelig bryr deg om. Du skal ikke gå rundt og tenke "Jeg må finne meg en dame". Du vil ikke oppnå noe med det. Du vil en dag møte ei, som du vil utvikle følelser for, og når den tid kommer, kan du spørre oss på nytt ;)

 

:thumbup:

 

Edit:

 

Min mening i alle fall :roll:

9512640[/snapback]

Det der er faen meg så sant og skrevet på en så god måte at jeg ikke kan tro mine egne øyne.

 

Må skjønner jeg hvorfor det er slik at de med best drag på damene sjelden har de lengste og beste forholdene. De er bare ute etter å spille et spill, og ikke i noen å være glad i. I mange tilfeller, dette er for all del ikke noen generalisering.

 

Men likevel vil jeg legge til at man ikke må glemme å bli kjent med nye mennesker og ikke bare sitte hjemme hele dagen og vente på at personen du er glad i bare popper opp foran deg i løse luften. For det gjør hun ikke.

 

For å bli kjent med folk og glad i dem må man møte dem. Og det er dette dating er til :)

Lenke til kommentar
Ethernet: Du må jo huske på at hvis man møter en jente som man passer bra sammen med så må man ha litt erfaring for at det skal funke. Dermed så er det greit å prøve seg på jenter og ikke vente etter den rette. Det kalles dating og er veldig vanlig.

9517189[/snapback]

Det du du beskriver som dating, kalles ofte å være litt løs..

 

Det er ikke alle jenter som syns det er stas i vite at i går var han intressert i venninna mi, idag er det meg. Før det igjen, var det ho andre.

 

Det jeg prøvde å få frem i innlegget mitt, var at han ikke må være så jævla desperat etter en jente i en alder av 13 år, og det håper jeg du skjønner og Camlon.

 

Edit:

Og en jente fortjener også å ha en som er glad i henne. Ikke ha en kjæreste som er sammen med henne fordi hun er pen å se på. Alle jenter fortjener å bli tatt vare på, og du skal respektere de :)

9520856[/snapback]

Selvfølgelig, men var du enig med meg eller var du ikke? Det virker som om du ble litt sur på meg. Siden du presiserte at det er en stor sjanse for at jeg ikke forstår at man ikke må være desperat når man er 13 og jeg har ikke en gang sagt noe lignende. Jeg sa bare at man må ikke være desperat, men man må prøve. Og så presiserer du at jeg ikke tar vare på jenter med holdningen min. Er det noen grunn til at du er så sur på meg?

 

Man dater ikke jenter man ikke er interesert i, men man skal ikke sitte å vente på den rette for da ender du ofte opp som en enstøing.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Nei, beklager. Det med at du ikke tar varer på jenter med holdningen din, var egentlig ikke ment til deg. Snakket generelt og spesielt til trådstarter ;) Og "dating" i en alder av 13 år, er du vel enig i at ikke bør fungere så bra `:p

9523131[/snapback]

Det er sikkert riktig. Det er så lenge siden at jeg har glemt hvordan det var.

Lenke til kommentar

Hei igjenn ..

 

Først og fremst, Ethernet: Jeg er 14 år. Fyller 15 i Mars. Jeg er en ganske moden person, 1.85 høg :).. Som du sier, er jeg desperat etter en kvinne, ja. Får vell ta meg bedre tid, og finne den rette .. :) Btw, nå for tiden, er de som er kjempe snille, opptatt, selfølgelig .. :(

 

Mange fine tips her, og det du skrev Ethernet, skal jeg prøve og holde meg til .. :)

 

Som noen andre sa, må man tørre å møte andre mennesker . Der sliter jeg kanskje litt !? Jeg har for det meste "bestevenner" som er 1 år mindre enn meg.. (De er 94 modell, jeg 93). Den grunnen er nokk enkel .. Mesteparten av de som bor i nabolaget, er 04 modeller .. :p Men har jo selfølgeligt venner som er lik-aldra med meg da :) Har 2 i klassen, jeg pleier å være med ;)

 

 

Jeg får bruke den tiden jeg trenger, og finne en dame som er snill :)

Takker for tips :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...