Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få hun til å like meg?


Gjest Anonym_14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vis henne ikke er intrisert kan hun utvikle følelser for han fortsatt, ikke alle som har følelser for andre med en gang kan ofte ta et par år. mitt tips, prøv å vær en venn så merker du om henne blir intrissert til slutt, og det med å dra på kino, bowling er fint, så noen snakket om å huske på hva hun skulle gjøre for å spøre om det dagen senere kamp eller noe sånt, kanskje det kan funke på en måte som brekker isen, merker selv at når jeg snakker med jenter generelt må jeg finne noe å brekke isen med for ellers blir det en sånn to setninger til verandre samtale ferdig. heller prøv å få til en varende samtale.

9486971[/snapback]

 

 

prøv og vær en venn? er du helt forbana dum? du går i 9 rigth? og hun i 8 . da må du kjøre litt "bad boy" still men samtidig ikke såre henne. gi henne komplimenter og hint til hva du føler for henne. og for all del ikke prøv og vær en venn, hvis hun oppfater at du bare vill være venner er løpe kjørt for deg gode mann

Lenke til kommentar

Haha. Jeg skal si deg én ting min venn (jeg er bare 13 år - går i 9'ne også); utsendet spiller ikke noe spesiell rolle. Det er akkurat som én liten bonus man blir født med.

 

Jeg er, for å øke min egen selvtillit og for å skryte av meg selv, en genial flørtemagnet! Jenter faller faktisk for pervers humor (og humor i seg selv), du må bare lære deg måten å bruke den på. I tillegg faller de for "frekke ting" som dem selv sier om seg selv. La meg ta et eksempel:

 

Jenten: - Håret mitt er helt forferdelig idag...

Du: - Ja, helt enig. Det er noe av det verste jeg har sett...

 

NÅ! Rett etter at den setningen er bøst ut av kjeften din, se én annen vei. Hun vil da skjønne at du er intrissert og at du direkte flørter med henne. Dette vil hun like.

Nå kommer hun enten til å smile/le, eller så vil hun lage et lite smil og se en annen vei.

BINGO! Den jobben er gjort.

 

Nå skal jeg lære deg litt om den perverse humoren som alltid gir meg fulltreffer:

 

La oss si at dere er i en barnehage/barnepark (beste stedet å være med jenten du liker - du kan godt ha med venner vist det gir deg én trygghet). La én av kompisene dine ta én av dissene, så det bare er én disse igjen. Løp og ta den andre DU!

Nå venter du til hun sier "Nå har jo ikke jeg én disse..."

Vist hun ikke sier noe som dette innen det neste halve minuttet, så begynner du å synge med din styggeste stemme sånn som dette: "I got no'one to diss with, and she got no'one to disse with..." da vil hun se bort på deg med et smil.

NÅ sier du at hun kan disse med deg. Si det sånn som dette:

 

Du: - Kom igjen! Du kan disse med meg og Truls!

Hun: - Truls?

Du: - Ja, han mellom bena mine!

 

NÅ LER HUN ELLER SMILER! Bingo! Nå liker hun deg MINST 10% mer!

Etter dette er det lett å ta styringen... :)

 

Keep on tha good work ;)

Endret av ThaDuckMan
Lenke til kommentar
Haha. Det en en huske, ikke en disse. Å disse er et verb, samt betegnelsen på flere objekter (disse huskene) :)

9508269[/snapback]

 

Vi bergensare kaller det for disse®. Så ikke mobb meg! :p:(

9508291[/snapback]

 

Her heter det "railer"

 

Og til trådstarter:

 

Flørt i og stå på

Endret av _tommy-
Lenke til kommentar

Mange hyggelige svar ! :D

 

- ThaDuckMan: Takk for alle tips :) Jeg skal teste det på tirsdag ! (Fri i morgen :)) Btw, hun jeg nå likte, som liker en annen, er litt barnslig, og hater perverse ting .. :p

 

- Runar: Merket det igår, da han hun liker, sa han likte hun, og hun sa hun likte han litt ..

 

Men nå prøver jeg meg på ei "bimbo" jenter, som noen sier, haha .. Hun liker nokk litt perverse ting o.O

Tror jeg skal være med henne i morgen :D

 

Btw, tilbake til den nye "elskeren min" :p :

Når jeg var på håndball treninga mi, var hun og såg på. Mitt i håndball-treninga, stakk jeg bort og sa hei til henne osv. Så sa hun: Skal du stå her så lenge, fløtter jeg meg :).. :p Hvordan skal jeg tolke det ?

Og idag nor jeg teksta med henne, spurte hun: Hei. Skal Inge på treninga i morgen ? .. Hvordan skal jeg tolke det ? xD

Også er hun litt småfrekk på en måte . Jeg teksta med henne om formiddagen, så sa hun hun skulle dømme kamp . Så sa jeg: Jeg kommer og ser på kampen din! Så sa hun: Nei, da er vi ikke venner lengre ! :p Så kom jeg opp å såg på henne, også sa hu på skolen neste dag: Vi er ikke venner lengre .. Så 10 min etterpå: Om jeg får se på mobilen din, er vi venner igjenn.. (H)

 

Hvordan skal jeg tolke alt dette ? xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...