Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få hun til å like meg?


Gjest Anonym_14

Anbefalte innlegg

Ikke for å være slem, men jeg tror ikke hun er interessert i det hele tatt, ut i fra det trådstarter skriver. Hun har sagt at hun ikke føler noe for deg, og hun unngår deg kanskje for å komme unna pinlige situasjoner (samtaler om det samme hele tiden?). Hun synes du er snill, søt, men det betyr ikke at hun liker deg på noen annen måte enn som venn. Beklager.

 

Har vært der et par ganger, er ikke noe kult. Kan trøste deg med at du er bare 14, det kommer andre. :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:whistle: Hm.. Mange forskjellige svar, ja .. I morgen får jeg prøve meg på hun igjenn, være litt helsprø .. haha :p Men, takk til alle som svarer :) Jeg får prøve forskjellige ting, hehe .. Jeg er desperat etter en dame, for å si det slik .. xD Singel i 1 år nå !? Huff..

 

' Trådstarter '

 

EDIT: O shit .. Glømte å logge ut før jeg svarte.. Jaja xD .. :whistle:

Endret av Zeoh
Lenke til kommentar

Morsomt ^^

Fra det du sier så virker det ikke som hun liker deg som mer enn en venn, men så skriver du kun en brøkdel av hva som virkelig skjer da.

Jeg vet!

Neste gang du møter henne så tupper du henne i leggen, da sender du et klart og tydelig signal om at du liker henne massevis.

Det funker som smør ;)

 

 

 

 

 

 

edit: Nei, jeg synes ikke at du skal tuppe noen i leggen.

Endret av noelleon
Lenke til kommentar

uten dame i et år? å herre Gud..... :wow:

 

for å si det sånn. jeg har aldti vært sammen med ei jente :( er 16 år. kunne helt klart tenke meg dame. men jeg er litt får opptatt av data og ser heller ikke ut som Brad Pitt. kall meg gjerne taper. jeg driter i hva andre synes om akkurat det ;)

Lenke til kommentar
Vær for all del ikke deg selv

Beklager å måtte si det, men det er noe av det dummeste jeg har hørt.

 

Selv ikke de som er erfarne innen PUA sier at du ikke skal være deg selv. De sier at du skal gjøre noe med deg selv.

lat som du er populær, at masse andre jenter digger deg

Vil bare si at det er helt bak mål.

 

Å LATE som om du er populær og at mange andre jenter liker deg er idioti dersom du er interessert i et langvarig forhold. Når jenta finner ut at du lyver vil hun miste tillit til deg, og det er IKKE et pluss.

Men pass på at det ikke blir skrytete.

"Ikke for å skryte, men jeg er kjempepopulær, og alle jentene på skolen min løper etter meg. Jeg er også best i fotball i hele distriktet."

Jenter liker selvsikre gutter, men ikke skrytepaver og klyser.

Helt sikkert sant, men utifra det andre du har sagt får jeg ikke dette til å fungere i din sjekkeguide.

 

Utifra det du skriver her forstår jeg at du driver med PUA. Men det er den latterligste presentasjonen av PUA jeg har sett. Hvis man leser litt andre steder om emnet (det er et par tråder om det på dette forumet) så står det ikke at du skal oppføre deg som en drittsekk, noe jeg får inntrykk av at det står her.

 

Beklager hvis du føler deg truffet av min aggressive tone.

 

EDIT: Jeg har forresten 0 erfaring med damer og kjæresteforhold, så jeg vet ikke helt hvor kvalifisert jeg er til å skrive dette. Men har logikk og fornuft, og jeg klarer å sammenligne dette med det andre har sagt/skrevet.

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar

Du utfylte min tidligere post :D

 

Og jeg er HELT enig med deg. Jentefut, du kan spare deg for sånt. Jeg tviler på at du har noen kvalifisert dame, eller ei med IQ høyere enn skostørrelsen sin. En eller annen random bimbo, som knekker og ber om å få suge deg bare du blunker til henne.

 

Ordentlige damer/jenter, må man jobbe litt med.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Er egentlig ganske enig med mye jentefut sier, snille gutter kommer ikke alltid så langt på jenter, dem legger seg litt mye ned, blir redde for å være segselv, tenker konstant at jenta er bedre enn han og at han sikkert har bedre sjangs hvis han gjør alt hun ber han om og sånt.

På den måten forsvinner litt av manndommen i deg og du blir bare sett på som en svak smisker. Viktig å ta litt kontroll over situasjonen, ha egne meninger og vise at du kan stå for dem. Du skal ta leder-rollen, men ho skal ikke føle seg undertrykt heller

 

Men for all del vær degselv, om du ikke føler degselv er bra nok, så må du forandre deg. Men ikke lat som du er noe du ikke er, for da vil du mest sannsynlig føle deg falsk.

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Er egentlig ganske enig med mye jentefut sier, snille gutter kommer ikke alltid så langt på jenter, dem legger seg litt mye ned, blir redde for å være segselv, tenker konstant at jenta er bedre enn han og at han sikkert har bedre sjangs hvis han gjør alt hun ber han om og sånt.

På den måten forsvinner litt av manndommen i deg og du blir bare sett på som en svak smisker. Viktig å ta litt kontroll over situasjonen, ha egne meninger og vise at du kan stå for dem. Du skal ta leder-rollen, men ho skal ikke føle seg undertrykt heller

 

Men for all del vær degselv, om du ikke føler degselv er bra nok, så må du forandre deg. Men ikke lat som du er noe du ikke er, for da vil du mest sannsynlig føle deg falsk.

9491364[/snapback]

 

 

Det jentefut sier er rett og slett bullshit.

 

Jeg er en snill gutt. Jeg er ikke noen "breial"(hva nå enn det egentlig er) klyse med pannebånd og blazer. Ikke trener jeg og steller til faen med kroppen min konstant.

 

Jeg er en helt normal datanerd jeg, som i følge Jentefut ikke har sjangs på damene i det hele tatt. Jeg har sjangs på den eneste dama som er viktig for meg, nemlig samboeren min. Værdens deiligste jente skal jeg fortelle dere. Hun har alt jeg trenger i en jente. Hun er sexy og flott å se på. Hun er intelligent, kos, snill og sta som ett esel. Jeg er sta som faen selv, så hadde kjæresten min lempet på alle krav så hadde livet blitt kjedelig. Hun har bein i nesa å står på for det hun tror på. Hun er rett og slett perfekt.

Lenke til kommentar
Det jentefut sier er rett og slett bullshit.

9491520[/snapback]

Mye av det er det ja, men er litt enig med noe av det han sier også. Det at han oppfordrer til å ikke være segselv er ihvertfall helt på trynet, også det at du skal late som du er populær. Falskhet heter det. Jeg trodde det var ironi, men er ikke sikker (O.o)

 

Men ja, man må jo ikke være "cooool" for å få seg dame. Jenter har da forskjellig smak dem og. Noen liker snille, andre liker slemme og det er bra du har finni ei du liker og som liker deg. Er ikke av det letteste å finne i disse dager^^

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...