Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få hun til å like meg?


Gjest Anonym_14

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym_14

Hei.

 

Jeg er 14 år, og har funnet en kjeeempe søt jente i 8. klasse. (jeg går i 9'ende..)

Hun er kjempe søt, og mer enn nokk for mine behov.

 

Problemet er: Hvordan få henne til å like meg ?

 

Jeg snakker masse med henne på MSN, sender SMS til hun, og snakker med hun på skolen. Av og til går jeg med henne til/fra skolen også.

 

Jeg spurte veninna hennes, om hun kunne spørr denne jenta om hun likte meg.

Hun svarte da: Neei.. Han er en fantastisk snill og kjekk gutt da, men liker han ikke..

 

Nå i det siste, har jeg flørtet en del med hun. Jeg sa masse fint til henne, så sa jeg: Si noe fint om meg da. Så sa hun: Du er en fantastisk søt og snill gutt!

Hvordan skal jeg tolke det ? Liker hun meg, eller sa hun det bare fordi jeg hadde sakt masse fint om henne ?

 

Men, hvordan kan jeg få henne til å like meg?

Sliter også litt med å starte en samtale.. Blir liksom det samme: Hei, hva har du hatt idag ? Hei, kjekt i gymmen ? Hei, skal du på trening idag?..

 

Hjelp meg !

 

Gutt 14..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"søt og snill"? Ikke for å knuse håpene dine, men søt og snill er ikke det jeg ville svart til en gutt jeg hadde interesse for.

9484888[/snapback]

Det er min oppfatning også, hører det stadig vekk men er likevel ensom som et nedgravd bein :hmm:

 

Virker som du er litt nervøs på ho? Siden praten går i det samme.

Spøk litt, bruk ironi, men ikke ta helt av heller.

 

Prøv å husk på det ho har sagt dagene før. Hvis du spør hva ho skal ikveld, og ho f.eks. skal på kamp, spør dagen etter hvordan det gikk på kampen, osv..

Vær bevisst på hva begge sier, så går samtalene lettere og du blir mer selvsikker. Og selvsikkerhet er det mange jenter som sikler etter. Lykke til :)

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Men, hvordan kan jeg få henne til å like meg?

Sliter også litt med å starte en samtale.. Blir liksom det samme: Hei, hva har du hatt idag ? Hei, kjekt i gymmen ? Hei, skal du på trening idag?..

 

9481699[/snapback]

 

Du kan ikke gjøre noe for å få henne til å like deg. Du bør i alle fall ikke prøve å forandre deg slik at hun skal like deg. Vær deg selv er det beste tipset mitt. Forelskelser er noe skikkelig dritt noen ganger, det er ikke bestandig det er gjensidig og du kan ikke gjøre noe annet enn å takle det på best mulig måte.

 

Du kan jo bare fortsette i samme stilen som du gjør nå, siden det virker som at du har kontakt med henne. Be henne med på kino er det jo noen som har foreslått, bowling er også en slager. Hvis du først skal ta skrittet og spørre om hun vil bli sammen med deg, så gjør det for all del selv. Ikke få kompisen din til å be veninna hennes spørre for deg.

 

Ta henne for deg en dag å si at du har noe du skulle ha sagt f.eks. Bare si det som det er, at du er forelska i henne og at du håper at hun føler det samme.

 

Nå finnes det ikke noen fasit på dette, men jeg ville gått for noe slikt, det funka i alle fall på min nåværende samboer. :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for alle svar :D

 

For det første, har jeg vert på kino med henne, men da tok hu med veninna . Den turen ble så å si misslykka, fordi det var 10 folk ifra Fotballaget, (som jeg nå har slutta på fordi jeg var ikke go i fotball..) og de så så sykt på meg, og jeg ble bare drit flau ! I tilleg var broren min og en kompis på samme kino :S

 

Bowling, ja, kanskje det . Men hun har ikke alltid tid. Hun spiller håndball, fotball og er utroligt mye med venner.. Hun er opptatt nesten hele tiden, men jeg har spurt om jeg skal være med henne i helgen .. :)

 

Jaja, jeg får vell bare fortsette å flørte .. :)

 

Gutt 14..

Lenke til kommentar

Du kan jo f.eks dra en dag og se på henne trene? Da blir hun nok glad ;)

 

Eller så kan du spørre om ho vil være med DEG et eller annet sted, og ikke med masse andre. Gjør dette klart at du vil være sammen med henne, og tilbringe tid med henne, og kun henne :D

9486273[/snapback]

Haallloo.. Hun tok med venninna si. Dere bør seriøst ta ett hint. Hvis hun hadde vært int. hadde hun klart å fått presset inn en date med han. Uansett hvor opptatt hun er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

vis henne ikke er intrisert kan hun utvikle følelser for han fortsatt, ikke alle som har følelser for andre med en gang kan ofte ta et par år. mitt tips, prøv å vær en venn så merker du om henne blir intrissert til slutt, og det med å dra på kino, bowling er fint, så noen snakket om å huske på hva hun skulle gjøre for å spøre om det dagen senere kamp eller noe sånt, kanskje det kan funke på en måte som brekker isen, merker selv at når jeg snakker med jenter generelt må jeg finne noe å brekke isen med for ellers blir det en sånn to setninger til verandre samtale ferdig. heller prøv å få til en varende samtale.

Lenke til kommentar

Ja, hun tok med veninna si. Dette var vell fordi vi ikke kjente hverandre..? Hadde bare sitt henne en 5-10 ganger.. (Hun va ilag med kompisen min..). Så, jeg får vell prøve å få litt tid for bare oss 2 da :)

 

Kanskje vi finner på noe til helgen ? :)

 

Gutt 14..

Lenke til kommentar

Ok. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men jeg skal forsøke:

 

Først må jeg bare få frem at jeg har MYE erfaring med jenter. Jeg har heldigvis vært i en litt spesiell situasjon på det området, og vet derfor hva jeg snakker om.

 

Til trådstarter: For det første må du unngå å høre på noe som helst av det brukeren Ethernet sier om emnet. Høyst sannsynlig har han liten erfaring på området.

 

Videre kan jeg med 99,9% sikkerhet si at du ALDRI kommer til å få den jenta til å bli forelska i deg. Når du først er i venne-sonen så skal det fryktelig mye til for at hun skal kunne se deg i et annet lys. Det er en myte at kjærlighet tar tid, og at jo mer du åpner deg for henne, jo mer kommer hun til å like deg. Det er ikke sånn det funker. Mens du henger med henne i timesvis og "flørter" som du kaller det, så kommer hun garantert til å forelske seg i en eller annen gnom som er 5 år eldre og spiller fotball eller har egen moped.

 

Jeg sier IKKE dette for å være dust mot deg, jeg sier det for å være grei. At hun sa hun ikke likte deg betyr at hun ikke er forelska i deg. At hun tok med veninna si på kinoen betyr at hun ikke er forelska i deg.

 

Så. Finn deg en annen jente. Vær kul og breial som faen. Vær for all del ikke deg selv, lat som du er populær, at masse andre jenter digger deg, og at du er flink i et eller annet (spiller ingen rolle hva). Men pass på at det ikke blir skrytete. Jenter liker selvsikre gutter, men ikke skrytepaver og klyser. Lat som du ikke liker jenta i begynnelsen (også kalt hard to get). Vær en kødd, men vær en snill kødd. Med snill så mener jeg at du ikke skal være slem mot henne på ordentlig (ha empati for henne), og med kødd så mener jeg småfrekk. Jenter forelsker seg i småfrekke gutter, ikke i snille gutter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha. Nå var du dristig..

 

for det første; Å gå fra venn, til noe mer er da absolutt ikke uvanlig ;) Sånn fikk jeg kjæresten min, og jeg velger å tro at MANGE velger å bli god venn med en jente, for så å prøve seg litt videere, i motsetning som du gir uttrykk for å gjøre; Kaste seg over den deilige dama, gjøre deg til noe mer enn du er. Og det kaller jeg ikke å være selvsikker, som du sier jenter liker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...