Shoxx Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Alt jeg ønsker å vite er hva som er best av disse 2 kortene, å jeg vil gjerne vite om d er mye ytelse forskjell. Det er ca 150kr imellom dem.Å jeg lurer på hvordan ytelsen til disse er i forhold til radeon sine til ca samme pris. Takker for eventuelle svar. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 1. Har du ikke postet i feil kategori??? mx med 128mb? Uansett, jeg ville nok TRO ti vil gi fler 3dmark poeng enn mx. (pga høyere FSB på GPU og minne) Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 sorry. har visst postet i feil ja. får håpe d går bra. ja så eyt mx kort fra asus på komplett.no. jeg bryr meg ikke så veldi mye om poenga er litt høyrere men den generelle ytelsen til korta spesielt på spill. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Ti kortet knuser mx kortet, så valget er enkelt Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 hva med at det er dobbelt så mye minne på mx utgaven? har ikke d noe å si? takker for svara til nå =) er det noen tester som disse 2 kortene er med i forresten? Lenke til kommentar
Bugaz Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 ENKELT OG GREIT! Ti 4200 er MYE bedre. Uansett minne mengde 64MB eller 128MB. Nesten ingen spill som nyter av mere ram. Kanskje senere, men da er MX kortet uansett får dårlig Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 takker for svar. da går jeg for ti4200 kortet ettersom budsjettet mitt ikke tillater mer nå. =) Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Begynte først å lure om det var en spøk, men så at du hadde tatt til fornuft... Hvilket merke er du ute etter? Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 har ikke peiling på skjermkort,å da jeg så d gforce 4mx korte med 128 mb DDR ram så tenkte jeg at det ikke kunne være så gale for d koster jo nesten akkurat d samme som ti kortet.. jeg tenkte jeg sku gå for creative ti4200 64mb DDR tv-out. 1100 å noe på komplett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå