Kim G. Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Hei, Jeg er på utkikk etter en så støyfri pc som mulig. Har nå en P4 3Gh (E630 hvis jeg husker riktig) prosessor som støyer noe jævlig selv med viftekontroll, dog det må sies at jeg har følsomme ører. MÅ ha ny CPU som uvikler lite varme så det lar seg gjøre kjøre viften på et minimum. Men hvilken skal jeg velge? Jeg har nå et ASUS P5W DH Deluxe hovedkort. HK skal i følge produsenten støtte disse prosessorene: Intel® Quad-core CPU Ready LGA775 socket for Intel® Pentium 4/Celeron CPU Support Inte Pentium® Processor Extreme Edition & Intel Pentium® D Processor Support Intel 65nm, Core 2 Duo and Core 2 Extreme Compatible with Intel 05B/ 05A and 04B/04A processors Intel EM64T and Hyper-Threading Technology ready Front Side Bus 1066/ 800 MHz Link til hovedkortet I tillegg mistenker jeg min gamle IBM-harddisk for å stå bak en god del av støyet. Hvilken harddisk er så godt som støyfri? Mvh Kim G. Endret 12. september 2007 av Aetius Lenke til kommentar
thrml Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Dette var hovedsaklig veeldig vanskelig å lese for meg.. Men det du kan gjøre er jo å kjøpe en CPU vifte isteden hvis du ikke vil bruke så veldig mye penger på en ny prosessor. Bare kjøpe en cpu vifte som er anbefalt av andre. mvh Stian Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Endret fontstørrelse i første post og fjernet store bokstaver i topic. Endret 12. september 2007 av Aetius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå