Eriqo Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg runna akkurat Bioshock. Overraskende kort spill.. Har hørt at det er 2 forskjellige slutter på spillet. Jeg fikk den hvor hun Venebaum, eller noe sier jeg tok all Adam`en og ødela alt.. Hvordan er den andre? Jeg har drept noen Little Sisters. Men reddet mesteparten.. Lenke til kommentar
thrml Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er hovedsakelig 2 slutter, en ond og en snill slutt men den onde har også 2 forskjellige endelser. For å få den snille slutten MÅ du ta "rescue" på ALLE little sisters. veit ikke helt hvordan man får de 2 forskjellige onde sluttene. beklager meg, tenkte ikke helt klart Endret 12. september 2007 av Stian_Pa Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Kan vi vennligst få brakt inn en spoiler? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Stian_Pa: For å få den snille slutten MÅ du ta "rescue" på ALLE little sisters 9481667[/snapback] Jeg drepte en little sister men fikk den snille slutten! Endret 19. september 2007 av Alompi Lenke til kommentar
Kennda_J Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har redda alle tidligere. Men nå skal jeg drepe alle å få den slemme slutten. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Nå har ikke jeg lest første posten ordentlig, men hadde det ikke vært hyggelig å sett en spoiler advarsel i emnetittel, eller noe slik? Lenke til kommentar
thrml Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Stian_Pa: ****************************** 9481667[/snapback] Jeg drepte en little sister men fikk den snille slutten! 9527215[/snapback] gjorde en kamerat av meg også det.. Men han fikk den slemme.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Denne tråden omhandler slutten på eit spel, å legge spoilertag på alt er unødvendig. Emnetittelen advarer ganske bra dei som endå ikkje har rundspelet Bioshock. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Selv så tok jeg å reddet alle småjentene første turen i mellom spillet. Så kommer jeg nok til å drepe alle sammen nå neste gang. Trenger all adamen jeg kan få tak i når jeg skal få flere achievements. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå