helponator Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har dette hovedkortet og en Q6600 CPU med stock heatsink/vifte. Når jeg satt på Q-fan-viftekontroll på CPU-vifta gikk den nesten opp på maks hastighet, fra 2300 før til rundt 3300. Ettersom prosessoren ikke var særlig varm på 2300 slo jeg av Q-Fan igjen i BIOS. Men i stede for å gå tilbake til 2300 går den nå opp mot 3800. Hva skjer, og hvordan fikser jeg det? Resette BIOS? Foreløpig bruker jeg SpeedFan, men jeg vil helst ha det slik det var før. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Prøv å oppdatere bios? Lenke til kommentar
helponator Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Jeg prøvde nå med å oppdatere til nyeste BIOSen, men det hjalp ikke. Sette på system default hjalp heller ikke. Merkelige greier Edit: Fant et par tråder om problemet på Asus sitt forum, men desverre ingen løsning Endret 13. september 2007 av helponator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå