daubyj Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det blir laget remake av både “Funny Games” og “The Birds”. Noami Watts har sikret seg en rolle i begge. Les mer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Da vi laget filmen ønsket han å lage nøyaktig de samme bildene som i originalen, det syntes jeg var interessant. What the hell? Det er kanskje interessant på ett nivå, men ellers kommer det bare til å bli blodkjedelig. En blåkopi med engelsk tale? Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Og la meg legge til at The Birds er en stinker som det er helt ubegripelig at har blitt en klassiker. Naomi, kjære, du vet da bedre enn dette? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Nyinnspillinger og oppfølgere, de lager ikke annet om dagen. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Med dette må vel Naomi Watts regnes som remake-dronningen. Hun skal spille i disse to. Hun spilte i King Kong. Hun spilte i de to engelske "ringu"-versjonene. Jeg har kjapt sett gjennom listen over hvilke filmer som hun har spilt i, men jeg kunne ikke finne flere remakes. Det som er litt urovekkende er at disse fem filmene har kommet på syv, snart åtte år. Men ja, hun har tross alt vært med i noen andre underholdende filmer. Dette som er ekstra skummelt er dette med Remakes. Ja, Hollywood har gjort flere klassikere og ikke fullt så klassiske filmer på nytt igjen, men har det blitt eksepsjonelt mange de siste årene, eller er bare min oppfatning preget av at det er først de siste årene at film-interessen min har blomstret? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Naomi er feilstava i ingressen Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg har kjapt sett gjennom listen over hvilke filmer som hun har spilt i, men jeg kunne ikke finne flere remakes. Det som er litt urovekkende er at disse fem filmene har kommet på syv, snart åtte år. Men ja, hun har tross alt vært med i noen andre underholdende filmer. Ikke bare underholdende, noen er direkte gode: - Mulholland Drive - I Heart Huckabees - 21 Grams Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Da vi laget filmen ønsket han å lage nøyaktig de samme bildene som i originalen, det syntes jeg var interessant. What the hell? Det er kanskje interessant på ett nivå, men ellers kommer det bare til å bli blodkjedelig. En blåkopi med engelsk tale? 9482382[/snapback] Enig. Noen som husker Gus Van Sants remake av Psycho fra 1998. En totalt unødvendig film Hollywood har virkelig gått tom for idéer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg