Gnoke Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hei! Jeg har et spørsmål, mulig d er idiotisk men. Jeg har en 42" plasma skjerm som ikke har hdmi inngang, men rgb. Derfor har jeg kjøp meg en rgb kabel til ps3. Problemet er bare at etter jeg har satt i kablene og bytter kanal til component (som tilhører inngangen), er skjermen fortsatt like svart. Det står "no input". Jeg vet at det ikke er noe galt med verken tvèn eller ps3. Har testet på en annen tv, og samme problem. Noen som har en ide om hva som er galt? Og en siste ting. Er d stor forskjell på rgb enn hdmi? Rgb er vel bedre enn scart? Gnoke Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Resett bildeinstillingene dine, skjer slik når du bytter fra TV til TV. Hold inne startknappen i 5 sekunder til du hører et nytt pip. Da skal du ha mulighet til å velge nye bildeinnstillinger Lenke til kommentar
Gnoke Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 takk så mye:) d funka Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Så bra Det gjorde det ikke for meg, så nå er konsollen min på vei til rep Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Er nok ganske så stor forskjell på RGB og HDMi ja. Men har du andre innganger på skjermen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå