InsertNumLock Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Jeg har kjøpt meg VW Golf III til 8000,- Vil anbefale å ta en kikk på golfer. Kan finne mange billige men bruksvenlige biler til en fin pris. Edit: Ser nå at han har kjøpt bil. Gratulerer med kjøpet da. Endret 3. oktober 2007 av H1lle Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Golf 3 til 8000? Masse feil med den da eller? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Måtte skifte bremseskivene, skifte styrekula med kontroll spissing, skifte motorolje og filter, luftfilter, dieselfilter, stramme bremsene, og fikse setet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Min førstegangsbil er en Peugeot 406 1997 mod. til 50.000 kroner. Den har så langt vært snill, men det er vrient å mekke på den. Måtte skifte lageret over støtdemperen. Jeg hadde noe spesialverktøy for å stramme spiralfjæra, men de spratt av som projektiler. Løsningen ble BILTEMA pakkebånd med strammere. Hva har jeg lært? Hvis du ikke har en familie på fem, klarer det seg med en LITEN bil! Hvis jeg kræsjet Peugeoten min og måtte kjøpe ny, ville jeg valgt en Lada. Den er mer robust og pålitelig enn sitt rykte, og MYE billigere i drift. Du slipper å betale for merkevaren. Jeg er ikke misfornøyd med Peugeoten. Men 90% av tiden kjører jeg jo alene. Trenger ikke en kjempestor luksusbil da. Endret 5. oktober 2007 av Kerrigan Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg er så enig som det er mulig å bli, Kerrigan ... Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Nuvell.. Kjørte nå selv rundt i gammel taunus, og den var ikke noe særlig problemer med før rusten tok den. En kompis hadde Granada 2L, og den overlevde nå lenge. Selv ikke når registerreima røk tok motoren kveld. Foreldrene mine har en midten av 90 Scorpio, liker ikke helt den, men har ikke vært noe trøbbel med den. Kun slitedeler som er byttet. Og som andre sier, ford er enkle biler med billige deler. 9625649[/snapback] Fint at du har positive erfaringer da men det endrer ikke sannheten om at gamle Ford har mye mer feil enn japanerne Toyota, Mazda og mer feil enn de fleste andre biler. Edit: Snakker fortsatt om gamle modeller! Endret 5. oktober 2007 av Zatuu Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Fler feil enn japsene er det nok ja. Men at det er noe særlig mer enn gjennomsnittet stiller jeg meg tvilende til. Greit, man hører spesiellt at Sierra hadde endel feil, men "alle" hadde jo en, så da vil man naturligvis også høre om endel problemer. For de som ikke har problemer, er som regel ikke de som roper høyest..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå