Gå til innhold

x360 spill med god frihet søkes

tebe89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oblivion er temmelig fritt. Sannsynlig det spillet du har størst frihet i med tanke på at du kan laste ned ekspansjonspakken også via Live.

Er du som sagt ikke interessert i RPG, men er mer skytegal så er nok Dead Rising, Crack Down og Saints Row mer interessant.

Test Drive er også meget fritt med tanke på at det er et bilspill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Ikke like massivt i størrelse, men Dead Rising gir deg også temmelig frie tøyler til å gjøre hva faen du vil. Masse spennende du kan gjøre der som du ikke kan i "større" spill som f.eks. GTA. Anbefales.

9481228[/snapback]

Dead Rising er såpass fritt at du blir tvunget til å ta en telefon fra verdens mest irriterende vaktmester. Død over Otis, og jeg vil anbefale deg å holde deg unna Dead Rising, spillet er ganske ødelagt av mange dårlige designidéer.
Lenke til kommentar
jeg vil anbefale deg å holde deg unna Dead Rising, spillet er ganske ødelagt av mange dårlige designidéer.

STFU!

Dead Rising er ett spill som blir enten elsket eller hatet, GangsterPanda er tydeligvis en av de som hater, so am I.

Men de som elsker spillet elsker det noe helt sinnsvakt, så jeg ville testet demoen på Marketplace før jeg kjøper det om jeg var deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...