tebe89 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 er det noen som vet om et xbox 360 spill med god frihet så si fra :!: Lenke til kommentar
Crackerjack Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Crackdown, Saints Row og Just Cause. Oblivion hvis du liker rpg. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ikke like massivt i størrelse, men Dead Rising gir deg også temmelig frie tøyler til å gjøre hva faen du vil. Masse spennende du kan gjøre der som du ikke kan i "større" spill som f.eks. GTA. Anbefales. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Oblivion er temmelig fritt. Sannsynlig det spillet du har størst frihet i med tanke på at du kan laste ned ekspansjonspakken også via Live. Er du som sagt ikke interessert i RPG, men er mer skytegal så er nok Dead Rising, Crack Down og Saints Row mer interessant. Test Drive er også meget fritt med tanke på at det er et bilspill. Lenke til kommentar
tebe89 Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 har saints row/oblivion og deadrising tror jeg skal prøve crackdown Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg og brodern syns Crackdown er sykt fett. Har sikkert spilt det 30 timer eller mere. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Crackdown er meget morsomt! 10.000 ganger mer morsomt om du har en kompis du kan spille coop over LIVE sammen med.. Da er det bare fantasien som setter grenser for hva dere kan gjør! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Fable (Xbox), Crackdown, Two Worlds. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ikke like massivt i størrelse, men Dead Rising gir deg også temmelig frie tøyler til å gjøre hva faen du vil. Masse spennende du kan gjøre der som du ikke kan i "større" spill som f.eks. GTA. Anbefales. 9481228[/snapback] Dead Rising er såpass fritt at du blir tvunget til å ta en telefon fra verdens mest irriterende vaktmester. Død over Otis, og jeg vil anbefale deg å holde deg unna Dead Rising, spillet er ganske ødelagt av mange dårlige designidéer. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har crackdown, bare add meg på live:P Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 jeg vil anbefale deg å holde deg unna Dead Rising, spillet er ganske ødelagt av mange dårlige designidéer. STFU! Dead Rising er ett spill som blir enten elsket eller hatet, GangsterPanda er tydeligvis en av de som hater, so am I. Men de som elsker spillet elsker det noe helt sinnsvakt, så jeg ville testet demoen på Marketplace før jeg kjøper det om jeg var deg. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 er det noen som vet om et xbox 360 spill med god frihet så si fra :!: 9481188[/snapback] Crackdown er dritmorro, ganske tam start, men blir helt sinnsykt kult etterhvert. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 har saints row/oblivion og deadrising tror jeg skal prøve crackdown 9481303[/snapback] Du har mye moro i vente. Som de andre sier er Crackdown sinnsyykt moro Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Crackdown er i grunn rimelig bankers. Man kan umulig ikke like det. Såfremt at man har sansen for type GTA spill da. Lenke til kommentar
Crackerjack Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) ... Endret 12. september 2007 av Crackerjack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå