haavar86 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Har akurtatt kjøpt ny HP laptop, og HP XB 3000 dockingstasjon til den. Når jeg kobler laptopen til skjermen via dockingstasjonen flimrer skjermen på sort og grått. Har satt oppløsning på 1680 og lastet ned driver. Det merklige er at skjermen sluttet å flimre i et par dager, men nå har den begynt igjen... Dockingstasjonen gir meg kun mulighet til å bruke VGA kabel... Noen som har noen ideer om hva som kan være feil? Har prøvd å koble rett fra laptop til skjerm og da fungerer den fint... MVH Håvar Endret 12. september 2007 av haavar86 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 kan hende at den pga dockingstasjonens konstruksjon flimrer f.eks når batteriet lades eller, du trekker mye strøm gjennom dockingstasjonen, prøv å se om det er noe som fremprovoserer feilen Lenke til kommentar
ChrizO Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hei, har det samme problemet.. Min 226BW er koblet opp mot en laptop. Fant til slutt ut at det er når den bærbare PC-en står med strømkontakten i at problemet oppstår, er det noe måte å unngå dette på? Chriz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå