Neppe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Så om du fingrer en jente, så sier du at du har hatt sex? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Skjønner ikke at folk har sex i opptil flere timer. 3-8 timer Synes det er helt greit med sex alt i fra 5min til 1time. Å heller ha det flere ganger enn 1gang i uken. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Skjønner ikke at folk har sex i opptil flere timer. 3-8 timer Synes det er helt greit med sex alt i fra 5min til 1time. Å heller ha det flere ganger enn 1gang i uken. 8 timer omgangen resulterer i gnagsår Det gjør forøverig hyppig runking også Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Korteste er vel kanskje 5 sekunder. Lengste er flere timer. Så er det ikke nødvendigvis slik at en sprut er nok, pikken er ikke død selv om du har kommet. Denne var ganske god da..Og veldig tvilsom..Korteste var 5 sekunder og lengste var flere timer..hmm..skeptisk.hehe Traff en kvinne for et par dager.Hun elsker rett og slett å suge..hun ville omtrent ikke noe annet.. holdte på i en og en halv time..Og jeg er nokså sår på kuken.. Godt eksempel på tullete tråder som er blitt skrevet her inne i det siste..holde på i 5-8timer..LOL. må bare le høyt jeg.for det er det dummeste jeg har hørt.. Når jeg har knullet i 2-4 timer så har jeg ingen følelser i kuken og hun er nokså sår da.. Endret 22. oktober 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 holde på i 5-8timer..LOL.må bare le høyt jeg.for det er det dummeste jeg har hørt.. Når jeg har knullet i 2-4 timer så har jeg ingen følelser i kuken og hun er nokså sår da.. Nå er jo alle andre som deg da, og ingen holder ut lenger enn deg. Så jeg er enig med deg, ja. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Inatt så koset jeg meg. Første gangen holdt jeg på i en time..orker rett og slett ikke mer..begynner å bli gammel,hehe tok en pause..på an igjen..holdte på i 30 minutter..orker ikke mer. Pause til idag morges..det rare med hele opplegget var at det ikke gikk for meg.. Ikke en eneste gang..sikkert fordi jeg hadde litt hjelp.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Vi bruker sjeldent så mye som 20 minutter (Tror jeg). Det var gøy, fordi? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Vi bruker sjeldent så mye som 20 minutter (Tror jeg). Tida går fort når man har det morro Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Korteste er vel kanskje 5 sekunder. Lengste er flere timer. Så er det ikke nødvendigvis slik at en sprut er nok, pikken er ikke død selv om du har kommet. Godt eksempel på tullete tråder som er blitt skrevet her inne i det siste..holde på i 5-8timer..LOL. må bare le høyt jeg.for det er det dummeste jeg har hørt.. Når jeg har knullet i 2-4 timer så har jeg ingen følelser i kuken og hun er nokså sår da.. Er ikke alle som føler en enorm trang for å etterlikne et lufttrykksbor heller da. Det går ann å holde på veldig lenge hvis man tar det litt rolig. Kan være veldig godt det også. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Min korteste sex var vel i 1 minutt.. begge hadde vært litt for lenge oppe de siste dagene og sovnet rett og slett.. Men den lengste var på mellom 3-4 timer på hytta. kom nesten 3 ganger da. Hadde ikke sett hverandre på maange uker. Men vanlig er vel en times tid + - . Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg aner rett og slett ikke (ta med stoppeklokke neste gang). Men tiden fra man hopper i senga til man går i dusjen begrenser seg sjelden til under 2-3 timer. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Korteste, 5 min. (måtte bryte da min nåværende kjereste fikk vondt i magen)Lengste, 1 time. Hvor i alle dager var det du pumpet deg inn? I navlen??korteste er vel 30-40 sekunder, og lengste er vel 4-5 timer men det er inkludert forspill først. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Titan_* Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Min lengste, korteste og faktisk eneste sex varte mirakuløst nok i over en time. Jeg ble helt forskrekket da min lærer på ungdoms skolen veddet med alle guttene om at de ikke kom til å holde ut mer enn 2 min første gangen sin. Det kan ha noe å gjøre at jeg var betydelig beruset på det nevnte tidspunkt. Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 korteste 20-30 min med forspill ca... lengste er vell borti mot 4 timer, kommer veldig sent dama synes det er positivt for da kan vi holde på lenge Lenke til kommentar
Metalgirl Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Må bare si at jeg er ei av de heldige jentene som har lett for å få orgasme, fikk orgasme første gang jeg hadde sexuell omgang det vil da si sleiking. suging, kosing, klåing og ikke puling. jeg får nok 1 orgasme 50% av gangene jeg har sex, 2 orgasmer 20% og 3-5 25% og 5-10 5% til sp.målet ditt (dette er med forspill) korteste 5 min, lengste 6-8 timer (med glidekrem småpauser med bare kyssing/klåing) men det vanligste er nok 20- 40 min. Endret 19. desember 2007 av Metalgirl Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Skjønner ikke at folk har sex i opptil flere timer. 3-8 timer Synes det er helt greit med sex alt i fra 5min til 1time. Å heller ha det flere gangerenn 1gang i uken. 8 timer omgangen resulterer i gnagsår Det gjør forøverig hyppig runking også Been there, done that. Har også hovna opp :S Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Skjønner ikke at folk har sex i opptil flere timer. 3-8 timer Synes det er helt greit med sex alt i fra 5min til 1time. Å heller ha det flere gangerenn 1gang i uken. 8 timer omgangen resulterer i gnagsår Det gjør forøverig hyppig runking også Been there, done that. Har også hovna opp :S Spør meg selv om hvordan man kan få utløsning så mange ganger, kanskje det hjelper hvis dama er skikkelig mann? Hvis hun er kjempe lekker så må jo pungen bli ganske anstrengt etter og ha hatt utløsning 4-5 ganger. Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Korteste er vel kanskje 5 sekunder. Lengste er flere timer. Så er det ikke nødvendigvis slik at en sprut er nok, pikken er ikke død selv om du har kommet. Dessuten så er det ikke din skyld om dama ikke kommer. general_skruf som hinter til at det er din manglende kunnskap om sex selv om du kommer før dama kan bare rulle inn. Hvorfor? Jo, det skal jeg fortelle deg. Damer er så forskjellige, noen kommer av bare inn-ut, andre av analsex, noen av kun klitorisstimuli mens andre igjen som en kombinasjon av disse. Mens enkelte damer igjen ikke har evnen til å få orgasme. Poenget er at desto mer jenta vet om sin egen seksualitet, desto lettere kommer hun. Det fungerer ikke sånn at hun bare skal ligge på rygg å motta og samtidig forvente å få orgasme. Det er mange jenter som ikke har klart å gi seg selv orgasme ved masturbasjon, hvordan i svarte skal du kunne gi henne det? Problemet er at hvis hun selv ikke vet hva hun tenner på, hva hun synes er godt så er det veldig vanskelig for deg å tilfredsstille henne. Den beste måten å finne ut av dette på er at dere faktisk snakker om det. Altså at hun forteller deg hva hun liker og hva hun ikke liker. De gutta som skryter over at dama deres kommer hver gang eller får multiorgasmer hver gang, at de aldri kommer før dama er det noen få ting å si om: 1. De lyver. 2. Dama deres faker. Jeg skal ærlig si at jeg ofte kommer før dama. Det betyr ikke at jeg ikke tilfredsstiller henne i senga. Det fins mange andre måter å tilfredsstille dama på enn å føre penis ut og inn. Du er faen meg fresk haha! Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Føler meg liten blant alle time-pulerne her. Tror kanskje jeg har holdt i 20 min, kan strekke meg til en halvtime, maks! Korteste? Jeg sitter ikke med klokka klar, men det er ikke snakk om lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg