Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lang var din lengste og korteste sex?

Gjest Gutt_15

Anbefalte innlegg

Jeg som ikke har hatt sex har lurt lenge på det.. hva om jeg blir ferdig før hun får orgasme? da vil hun ikke få det så godt som hun fikk det med andre... og hun vil ikke huske denne sexen... Det går veldig fort med runking 1-5min men jeg vet ikke om det er noe forskjell mellom det og ekte vare :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

korteste er vel første gangen jeg hadde sex, varte vel i 20 sec før jeg kom hehe,

lengste er vansklig å si da, mener du da til orgasmen kommer? og da med forspill og kosing? da kan du fort komme opp i 2 timer, men det normale med en fast sexpartner tenker jeg er på rundt 10-20min

Lenke til kommentar
Jeg som ikke har hatt sex har lurt lenge på det.. hva om jeg blir ferdig før hun får orgasme? da vil hun ikke få det så godt som hun fikk det med andre... og hun vil ikke huske denne sexen... Det går veldig fort med runking 1-5min men jeg vet ikke om det er noe forskjell mellom det og ekte vare :hmm:

9481038[/snapback]

For jenter er sexen svært god før orgasmen, det er ikke bare orgasmen som er hele poenget, alt før telles også.

Runking har som poeng med å komme raskest mulig for de fleste guttene, alt mellom starten og orgasmen er som oftest bare "irriterende". Hvis det tar deg 1 min å komme så blir det kortvarig første gangen for deg(10-15 sec sikkert), så da må du fokusere på forspillet. Det er en STOR forskjell på å runke og å pule, men det finner du bare ut når du først har gjort det.

Edit: Første gang er ikke noen slager for de fleste, dama opplever ikke stort heller hvis det er hennes første gang, siden din blir så kort, derfor har forspill en stor rolle. Hvis du kommer så ikke bare dra, kos og slikt etterpå.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

1 ting som jeg alltid sier til venner som lurer på ting med sex. For gutter, så er den beste delen av sexen når vi kommer, for jenter.. Så er det hele dritten :p

Og som alle andre her sier. Bruk mye tid på henne. Og hvis du kommer litt fort. så ikke tenk på det. Bare kos litt med hu. :)

Lenke til kommentar

Korteste? Det var vel foerste gang, tok meg rundt 15-20 min. Lengste (uten kosing/forspill) var vel i overkant av en halvtime eller noe. Tar jo ikke tiden med en stoppeklokke heller, saa er ikke helt noeyaktig, men jeg er ikke typen som gidder og humpe paa kjerringa i flere timer. Er jo grenser.

Forresten, korteste/lengste akt kommer jo helt paa personen. Selv om mange sier, "Det tar maks 5 min foer du kommer hvis det er din foerste gang!", gjelder det absolutt ikke alle :) .

Lenke til kommentar
For jenter er sexen svært god før orgasmen, det er ikke bare orgasmen som er hele poenget, alt før telles også.

Hvis du kommer så ikke bare dra, kos og slikt etterpå.

9484139[/snapback]

Ja, dette stemmer :)

Gutt_15, husk også på det siste han sa! Hvis jenta er i humør til dette hjelper det veldig.

hva om jeg blir ferdig før hun får orgasme? da vil hun ikke få det så godt som hun fikk det med andre... og hun vil ikke huske denne sexen...

9481038[/snapback]

De fleste blir vel ferdig før hun får orgasme. Men det er jo en del jenter som får orgasme svært sjeldent. Så om hun ikke får orgasme med en gang, betyr jo ikke det nødvendigvis at hun får det med andre heller.

Og jeg tror nok hun vil huske at hun har ligget med deg ;)

Men til spørsmålet.. Den korteste gangen var vel når han var på vei inn, faktisk :tease: så det var jo moro.

Den lengste var vel med min kjære, en eller annen gang hvor vi ikke har vært helt edrue. Da kan det ta tid. :p Men det er jo bare gøy ^^

Lenke til kommentar

Er veldig mange kvinner som ikke får orgasme under sex.

Sånne ting er også veldig forskjellig fra kvinne til kvinne. Og det er faktisk mange faktorer som kommer inn i bildet også. Om kvinnen f.eks ikke slapper av,tankene er et annet sted selv om hun vil ha sex med deg osv. Jeg som regel pleier å slikke de i flere timer og er veldig sjeldent at kvinnen ikke får orgasme da. 2-3 orgasmer opplever jeg som vanlig og etter det så sender jeg "geværet" inn.hehe

Lenke til kommentar

Sånne ting er også veldig forskjellig fra kvinne til kvinne. Og det er faktisk mange faktorer som kommer inn i bildet også. Om kvinnen f.eks ikke slapper av,tankene er et annet sted selv om hun vil ha sex med deg osv. Jeg som regel pleier å slikke de i flere timer og er veldig sjeldent at kvinnen ikke får orgasme da. 2-3 orgasmer opplever jeg som vanlig og etter det så sender jeg "geværet" inn.hehe

9490712[/snapback]

slikke i flere timer??

verdriv litt til da!!

Lenke til kommentar

9481038[/snapback]

Det kommer garantert for deg før henne første gang, dette er sannsyneligvis pga. at du ikke har kunnskap om sex og vet dermed ikke hvordan du gjør dette for å gjøre det best mulig for dama.. Men slik er det for alle

det kan jo være unntak viss jeg er ei slik som kommer hele tiden

Lenke til kommentar

9490712[/snapback]

slikke i flere timer??

verdriv litt til da!!

9491674[/snapback]

Jeg kan holde på i mange timer med det.

Verdriv litt til da?? prøver du å skrive overdrive??

Det er på ingen måte overdrivelse.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
funker fint det :) sutte og sleike syns jeg er bedre ord da ;) men går jo selvfølgelig f. eks å suge kjønnsleppene og klitoris. men har på følelsen at flere foretrekker å bli sleika.

9489992[/snapback]

Var vel en litt mislykka spoek fra min side, da det virket som om han jeg quotet forsnakket seg litt :wee: .

Endret av MartiniusV
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...