Kirchhoff Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Hei. Igår instalerte jeg Vista buisness på min maskin. Men det tok ikke lang tid før det første problemet kom. Frivelig lesing: Siden jeg har et hk fra 2005 fant jeg selvsagt ingen vista drivere til mitt nettverkskort fra hk produsent eller fra realtek. Men det brydde jeg meg ikke om siden jeg hadde allerede en medfulgt driver som fungerte. Men ved neste restart får jeg: "kun lan forbindelse". Og internett var dødt igjen. Så en dag senere fungerer nettet igjen. jaja merkelige saker. men det var ikke det jeg skulle spøøre om. Ja det var mitt ratt og gasspedal sett(microsoft sidewinder presicion racing wheel) fra år 1999-2000(fulgte med midtown madness(1)med ). Det har fungert utmerket i xp i årevis. Alt så ut til å fungere helt til jeg gikk inn på egenskaper i vista og sjekket instillinger. Der finder jeg en ekstra akse som bremsen bestemmer, mens gassen og rattet bestemmer over firkanten(Y+X aksen). krysset skal være midt i "firkanten" når ingenting er rørt. Rattet bestemmer over x aksen og gassen bestemmer høyden på y aksen mens bremsen bestemmer nedover på y aksen. Men med bremsen eksludert fra selve "firkanten" tror alle spill at jeg står på bremsen når ingenting er berørt. Drivere har jeg helt gitt opp. Noen som har noen ideer til hvordan jeg kan løse dette problemet? Neste problem: DIRT! colin mcrae: DIRT . Alt fungerer helt til loadingen er ferdig. Da kommer kun lyden mens bildet blir svart. Har prøvd å instalere nyeste patch men det funker ikke. har nyeste driver til skjermkort. Noen ideer? Legger til: dirt fungerte med samme system i xp(sammen med mitt microsoft sidewinder presicion racing wheel) Endret 12. september 2007 av åousky Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 dirt problemet: ikke sterkt nok skjermkort Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Der var du litt kjapp ja. Har nettopp kjøpt meg 8800gts 320mb, kjører amd x2@2,5 ghz og 2gb ram. fikk 5.9 på alt i widows expirience untett cpu der fikk jeg 5.1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 ok, da skal det nok funke Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Men det er jo det at det ikke funker. Lenke til kommentar
emva Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 hmm, høer bittelitt ut som sjermkortet ikke får nokk strøm, er du sikker på at kortet har tilkoblet ekstern strøm, tror også at det finnes 2 strømporter, plugg i begge (hvis det finnes da) Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Det er 1 ekstern strømutgang og den er koblet til. Alt fungerte i windows xp for 1 dag siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå