Gå til innhold

BK: Fisketur i skogen

EirikO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin stemning her, men desverre fullstending utblåst/overeksponert himmel. Om du tok i RAW, kan du muligens hente inn igjen infoen.

Fikk de noe 'fiks'? ;)

9480768[/snapback]

Tok det desverre ikke i RAW, nei..

Nå er emne 'fisket'...

post-49433-1189611488_thumb.jpg

Endret av EirikO
Lenke til kommentar

Jeg har litt problem med å finne noe å hvile øynene på. Himmelen blir for utblåst, og fargene syns jeg er for blasse (jeg ser at det ikke er en solrik dag ja :roll: )

Bildet oppleves litt livløst for meg dessverre. Mulig noe cropping kunne gjort seg. Speilbildet ser jo ikke så verst ut da :)

Glemte å kommentere rammen - Drop den! :(

Endret av preje
Lenke til kommentar
Hva synes folk om dette bildet?

Himmelen er jo ikke særlig bra.. Er det i det hele tatt mulig å gjøre noe med dette?

9480734[/snapback]

Ramme eller ej, sort baggrund var med til at give billedet lidt ro, for jeg synes det mangler lidt ro. Jeg synes med fordel du kan placere det på sort baggrund.

Det er et meget smukt landskab, og jeg ville gerne have været med på fisketuren, men billedet virker ikke så fredfyldt som det burde, og jeg kan desværre ikke helt regne ud hvorfor. Jeg tror det ville have hjulpet, hvis du kunne have placeret personerne lidt mindre perifert, og fået dem til at fylde lidt mere. Man skal faktisk kigge lidt for at få øje på dem.

Jeg synes også PMNormal har ret i at det virker lidt skævt, men en lodret hjælpelinie fra toppen af et træ til toppen af reflektionen viser, at det ikke ER skævt. Det må være landskabets linier, der falder lidt uheldigt.

Jeg klonede lige hurtigt lidt himmel fra reflektionen tilbage til himmelen i GIMP, som pybalto foreslår. Men jeg synes ikke rigtigt det virker. For dårligt klonet, måske...

1379454997_dac7208692_o.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...