MrL Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Bruker en PC med Vista oppe, og en pc med XP nede. Den nede har printeren koblet til. Finner printeren og sånt på pcen oppe, men når jeg skal legge den til står det" Windows kan ikke koble til skriveren, ingen tilgang". Det funker når jeg bytter til XP, men ikke i Vista. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Æsj, jeg har samme problem. Noen smarte huer der ute som sitter på en løsning? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er nettverket satt opp med deling av skrivere? Er tjenesten "spool.exe" deaktivert? Det kan hende at skriverdeling må aktiveres på Vista-maskinen, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 ta for deg bruksanvisningen og installer den på nytt på maskinen med vista.. ps : av erfaring så MÅ bruksanvisning følges ganske nøye... Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fant ut hvordan dette gjøres. På vistamaskinen, så må man legge til en lokalskriver. Det man velger porter, skal man velge 'local port'. Deretter må du skrive inn porten. Her brukte jeg \\printmaskin\printernavn. Deretter var det bare og velge printer, og vips Lenke til kommentar
toazty Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 bruksanvisning er en fin ting.. det har jeg erfart Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Dette står faktisk ikke i noen bruksannvisning. Man finner det først på Google, etter at man har sittet i mange, mange timer å søkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå